Hej Alle
jeg er tæt på endelig at få min kone hjem ,der er dog et par ting jeg ikke er sikker på ,når den endelige familliesammenføring er ok skal min kone så stadig have visa for at rejse herop(det mener jeg hun skal) hun mener den danske ambassade siger at hun ikke skal når sagen er slut...er der nogen der kan hjælpe???
Tingene bliver konstant værre i Kenya ...er der noget jeg kan gøre for at fremskynde processen med at få min hustru hjem...økonomisk sikkerhedsstillelse er ok ,sagen er nu sendt til kommunen .derefter til udlændingestyrelsen .....men hvad nu hvis alle går på ferie???....er ikke sikker på tidsvinduerne.....er du den der kan give mig vished er min kone og jeg så evigt taknemmelig
mvh Per
almost there
-
fundiver199
Re: almost there
Når opholdstilladelsen er bevilget, får din kone udleveret en visumsticker til at indsætte i sit pas, så hun kan komme gennem paskontrollen. Der skal derfor - fornuftigt nok - ikke søges om noget visum, når man allerede har fået opholdstilladelse. Der er intet, I kan gøre, ud over at acceptere, at en klovborg-ost tager den tid, som en klovborg-ost tager......