Ogsaa i Peru-Lima.

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
rinarios
Geografisk sted: København

Ogsaa i Peru-Lima.

Indlæg af rinarios » 07.04.2008 01:55:25

Hej Alle,

Godt at se at et saadant forum findes, for jeg og min forlovede (forhaabentligt snart gift) er meget forvirret.
Jeg - kvinde paa 36 og Freddy 33.

Jeg er nu i Lima og vi er ved at blive gift. Indtil videre er mine papirer paa DK konsulat her. Efter udenrigsministeriet og dernaest municipalidad.
Nogen som har erfaring med laengde paa deres system her.

Har laest baade her og paa nyidk.dk omkring bankgaranti. Er det noget som ens bank blot uden videre goer for en, hvis oenskes. Her menes at jeg ikke sev stiller mine egne penge til raadighed, men som anden har foreslaaet her at banken er garant.
Synes ikke rigtig jeg kan finde noget omkring beloeb paa forsoegelse. Hvad skal jeg stille som garanti her.

Vi har faaet de 27 sider vedr. familiesammenfoering pa DK konsulat her og er ved at gennemlaese papirer.

Er det muligt for min forlovede, til den tid gift at opholde sig i andet land, for arbejde, og dernaest soege derfra og ikke her i Peru, mens jeg er i DK.

Er en smule nervoes vedr. bolig. Jeg bor i lejet lejighed paa i alt 50 kvm, 2V, men er ikke sikker paa om de er i alt 40 kvm. Har boet der siden 1996 saa der er ikke noget ang. frist med flytning, er mere stoerrelsen jeg er bekymret for, hvis der mangler et par kvm. for opfyldning af krav.

Jeg haaber nogle kan hjaelpe, alt er velkomment.

Karina y Freddy

Besvar