Familiesammenføring næsten godkendt, tak for støtten

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
nokiazn

Familiesammenføring næsten godkendt, tak for støtten

Indlæg af nokiazn » 26.12.2013 19:56:52

Hejsa Ægteskab uden grænser

Håber i har haft en god jul :mrgreen: Jeg vil bare gerne takke til jer alle sammen

Vi har været lidt uheldige omkring anmodning sikkerhedsestilladelse d. 19 (U.S. sendte papiret) banken har været lukket og vi åbnede først brevet d. 23 så kom juleaftens og jule dage, der står følgende vi har 3 uger til det, kan man godt nå det? Vi er lidt presset slutningen af denne måned. Da både banken har lukket og US har også lukket det gøre tingene ikke bedre.

1) Nu spørger jeg lidt dumt, skal jeg sende brevet til min danske bank (som har et centralt bank i K.B.H) ellers kan jeg bare nøjes med min afdeling bank (som er nuværende Århus hvor jeg befinder mig)

2) Jeg søgte for kone og vores datter, citat" US har nu gennemgået din ægtefølles ansøgning om opholdtilladelse i DK, vi har vurderet, at din ægtefælle, under i øvrigt uændrede forhold , op fylder betingelserne for at få meddelt opholdtilladelse i Danmark" Citat der står kun din ægteskab? Skal jeg tage det som begge partner(med min datter)?

Som sagt har vi pengene/beløbet til det

Er der nogen erfaringer, der kan hjælpe os lidt på vejen,

Hilsen Kong

closed1

Re: Familiesammenføring næsten godkendt, tak for støtten

Indlæg af closed1 » 27.12.2013 09:55:17

smut du ned i din lokale bank , så ordner de det .

Besvar