Hejsa
Hvis jeg søger om indskud til min nye lejlighed ved kommunen, har jeg så lige skudt mig selv i foden mht. familiesammenføring og forsørgelseskravet???
Kh Mikkelsen
Søge om indskud...
Jeg lånte til depositum, det hørte under lov om aktiv socialhjælp (selv om man betaler det tilbage). Så der udelukker man søgning i 1 år vil jeg tro.
..Men jeg ved der er en anden slags støtte, som er lån til indskud - og det mener jeg ikke er under den lov, og burde derfor være ok.
Så du må lige kigge lidt på de detaljer...
..Men jeg ved der er en anden slags støtte, som er lån til indskud - og det mener jeg ikke er under den lov, og burde derfor være ok.
Så du må lige kigge lidt på de detaljer...
Okay... så har jeg endelig fundet ud af hvordan det forholder sig hvis man søger kommunen om indskud, iforhold til FS
Så længe det ikke går ind under "lov om aktiv socialpolitik" (som vi endelig skal holde os langt væk fra) så har det ikke nogen indflydelse på forsørgelseskravet.
Når man søger indskud er det under "lov om almene boliger"
Vh Karin, som snart flytter i lejlighed
Så længe det ikke går ind under "lov om aktiv socialpolitik" (som vi endelig skal holde os langt væk fra) så har det ikke nogen indflydelse på forsørgelseskravet.
Når man søger indskud er det under "lov om almene boliger"
Vh Karin, som snart flytter i lejlighed