Gebyr ved forlængelse fs?
Gebyr ved forlængelse fs?
Hej
Jeg har forgæves forsøgt at finde information angående gebyrsatser og betalingsform for forlængelse af opholdstilladelse på baggrund af familiesammenføring. På borger.dk kan jeg ikke finde gebyrsatsen for netop denne type forlængelse. Er der en der vil sende mig det direkte link til den information jeg søger?
På forhånd tak
Jakob
Jeg har forgæves forsøgt at finde information angående gebyrsatser og betalingsform for forlængelse af opholdstilladelse på baggrund af familiesammenføring. På borger.dk kan jeg ikke finde gebyrsatsen for netop denne type forlængelse. Er der en der vil sende mig det direkte link til den information jeg søger?
På forhånd tak
Jakob
Re: Gebyr ved forlængelse fs?
Tak for linket DBS men er det kun mig, der ikke kan se gebyret for forlængelse af opholdstilladelse på baggrund af familiesammenføring. Jeg ser kun positivliste, greencard, osv...?
Nej det er ikke kun dig. Det er Udlændingestyrelsen.
Gebyret blev droppet i maj 2012.
Grupper, der ikke skal betale gebyr
Der skal ikke betales gebyr, når en udlænding søger om en opholdstilladelse inden for følgende områder:
Familiesammenføring, asyl, humanitær opholdstilladelse, opholdstilladelse som udsendelseshindret, opholdstilladelse som medfølgende familie til religiøse forkyndere mv.
Der skal heller ikke betales gebyr, hvis man søger om forlængelse, permanent opholdstilladelse, hvis man vil klage over en afgørelse eller anmode om, at en sag bliver genoptaget.
Gebyret blev droppet i maj 2012.
Optur og atter optur. Det var da månedens bedste nyhed. Tak.
Nu er det jo også kun den første i måneden, så med mindre du fik serveret bacon på sengen imorges, så er det vel begrænset hvilken konkurrence nyheden havde.mr9000 skrev:Optur og atter optur. Det var da månedens bedste nyhed. Tak.