hvis man flytter til sverige efter at have søgt fs i dk?

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
kainat

hvis man flytter til sverige efter at have søgt fs i dk?

Indlæg af kainat » 29.01.2008 14:27:06

ja, hvad sker der så?
bliver den så annuleret og man må søge igen i sverige. eller er man lige meget dansker fordi man bor i sverige og en lejlighed i malmø opfylder også boligkravene?
så er der det med de 5 års shengen han kan får hvis jeg tager arbejde der også? det ku jeg jo godt gøre (men stadig læse i kbh) hvis han er med mig i sverige på sådan visum, har det så nogen indflydelse på fs i dk?
der er så vidt jeg har forstået ikke nogen minimum for timer om ugen man arbejder eller hvor længe man er i sverige før man vender til dk igen længere?
min mand er iøjeblikket i hjemlandet og derer ingen mulighed fo at jeg ka beøge ham og jeg savner ham så jeg er ved at gå til!
jeg har heller ikke råd til en bolig i kbh og jeg skal finde noget nyt da vi skal bo 3 i en 2 værelses når han forhåbentlig for tilladelse.vi vil gå i totterne på hianden hurtigt så jeg leder og leder efter noget andet uden held.
håber i forstod mine spørsmål:) jeg har så mange det bliver helt rodet for mig selv også

sohail
Geografisk sted: København

Indlæg af sohail » 05.02.2008 19:34:54

kainaat baji jeg er i sammen situation som dig. skriv pm til mig

Besvar