Kunne ikke lige finde svar på mit spørgsmål, så håber ikke, at det er fordi, det er et dumt spørgsmål.
Vi har i dag modtaget et brev om, at manden har fået opholdstilladelse
I brevet står der, at han skal tilmelde sig CPR hos borgerservice senest 5 dage efter modtagelsen af brevet. Hvordan tælles disse dage og hvad sker der, hvis der går 6-7 dage. Min mand er nemlig rejst til Sjælland og forventer egentlig først at komme tilbage søndag/mandag. Skal han rejse hjem før, så vi kan få ham tilmeldt på fredag?
Hvordan er det nu det er med integrationsprogrammet? Kontakter kommunen os eller skal vi kontakte dem?
Brevet er dateret i søndags, så udlændingestyrelsen må være ivrige og effektive siden de også arbejder om søndagen