Bilag til ansøgning
Bilag til ansøgning
Hvad skal man vedlægge af bilag og dokumentation til ens ansøgning om familiesammenføring? Jeg er over 26 og har været dansk statsborger hele mit liv, så der er ikke noget tilknytningskrav
- Dåbsattester + pas
- Vielsesattest
- Bevis for boligforhold
- Erklæring fra kommune(rne) ang. ydelser efter aktivloven
Andre ting?
- Dåbsattester + pas
- Vielsesattest
- Bevis for boligforhold
- Erklæring fra kommune(rne) ang. ydelser efter aktivloven
Andre ting?
Re: Bilag til ansøgning
der er en tjek liste på ansøgnings formularen ,
Det ved jeg da godt - men det kunne jo være, at der var nogen, der havde nogle erfaringer, de ville dele. Det er vel derfor, der er et forum?
Selvfølglig. Erfaringerne er at us har en ret god ide om hvilken dokumentation de mener bør vedlægges en ansøgning om familiesammenføring, og de har listet de dokumenter i deres ansøgningspakke.
Dit spørgsmål var altså "Hvad skal man vedlægge af bilag og dokumentation til ens ansøgning om familiesammenføring?", og svaret er "de dokumenter som us har listet i ansøgningspakken". Det er muligt at du egentlig mente noget andet med dit spørgsmål, men lad være med at "bide" af closed1, for at besvare det spørgsmål som du stillede.
Dit spørgsmål var altså "Hvad skal man vedlægge af bilag og dokumentation til ens ansøgning om familiesammenføring?", og svaret er "de dokumenter som us har listet i ansøgningspakken". Det er muligt at du egentlig mente noget andet med dit spørgsmål, men lad være med at "bide" af closed1, for at besvare det spørgsmål som du stillede.
Sara kig på tjek listen
Jeg brugte selv tjek listen
Jeg brugte selv tjek listen
-
fundiver199
Det er generelt ikke nødvendigt at vedlægge andet end de ting, der står på de to checklister. Hvis US alligevel mener, at de mangler noget, vil de skrive til din mand og bede ham fremsende det inden for 14 dage. Hvis man ønsker dispensation fra nogle af kravene, er det en lidt anden sag, da man så bør vedlægge så meget dokumentation som muligt for det forhold, der gør, at man mener, at man skal have dispensation.