er det dårlig
er det dårlig
er det dårligt for min kone og jeg når vi søger fs,at hun har en søster her i dk.....vi har kendt hinanden i 1,5 år og været gift i et år....vi har så desværre ikke set hinanden i 8 mdr pga at jeg ikke kan få fri fra job,,,,også er der jo også det med pengene......betyder det noget at vi ikke har set hinanden så længe...???vi har sms`et...mailet og ringet til
hinanden
hinanden
Re: er det dårlig
Har du gemt alle telefonregningerne, mailene osv.? For det er nok en god ide at du sender dem afsted sammen med jeres ansøgning om FS. At din kone har en søster i DK kan jeg da ikke se noget problem i? Jeg har læst at det tæller som et + ift. tilknytningen, når ansøgeren har familie i landet udover ægtefllen.
ghommy skrev:er det dårligt for min kone og jeg når vi søger fs,at hun har en søster her i dk.....vi har kendt hinanden i 1,5 år og været gift i et år....vi har så desværre ikke set hinanden i 8 mdr pga at jeg ikke kan få fri fra job,,,,også er der jo også det med pengene......betyder det noget at vi ikke har set hinanden så længe...???vi har sms`et...mailet og ringet til
hinanden
Svare dig lige her da, andre måske kan have gavn af dete emne
Jeg synes, at når I ansøger at du sender alt hvad du har sammen med jeres ansøgning, også de tlf. kort osv. som du ringede til hende fra. I skal også huske at vedlægge skole beviser osv - En udtalelse fra hendes arbejdsgiver (hvis hun har haft et arbejde i hjemlandet) vil også være godt. Hvis I udover mailene har srevet breve til hinanden osv, er det også en god ting at vedlægge
Jeg synes, at når I ansøger at du sender alt hvad du har sammen med jeres ansøgning, også de tlf. kort osv. som du ringede til hende fra. I skal også huske at vedlægge skole beviser osv - En udtalelse fra hendes arbejdsgiver (hvis hun har haft et arbejde i hjemlandet) vil også være godt. Hvis I udover mailene har srevet breve til hinanden osv, er det også en god ting at vedlægge
mht. proformakravet og tvangsægteskab tjekker US generelt om der er andre i familien, der er familiesammenført. Det burde ikke være negativt lige præcis i denne sag da det er ansøgerens søster og ikke referentens...:
http://www.aegteskabudengraenser.dk/?p= ... ganisation
http://www.aegteskabudengraenser.dk/?p= ... ganisation