Da der er 15 år mellem min kone og jeg,bliver vi jo mistænkt for
proforma,,,,,ved at vi skal gemme mail osv...men tænkte på om vi skal sende dem med ansøgningen om fs eller vi skal gemme det til senere....????
alder
-
Morten & Natalia
- Indlæg: 6
- Tilmeldt: 16.06.2007 09:22:17
-
ABJ78
Hmm ikke sikkert i får problemmer en af mine venner er lige blevet gift med den sødeste pige fra Vietnam og der er en aldersforskel på 26 år.
Jeg har selv en kæreste som jeg vil giftes med og få her til dk og jeg er også 26 år ældre end hende. De sølle 15 år der mellem jer burde ikke give problemmer
Jeg har selv en kæreste som jeg vil giftes med og få her til dk og jeg er også 26 år ældre end hende. De sølle 15 år der mellem jer burde ikke give problemmer