At man har et visum under behandling er jo ikke nok til at leve op til tilknytningskravet.ta det med ro skrev:Jeg går og spekulere på. Om i skal med det samme send visum ansøgning ind, så US kan se at en visum ansøgning er under behandling , så de ikke træffer den afgørelse at i vil få et afslag, hvis det nu er et afslag og for at i ikke starte helt forefra igen ''hvis igen, i får et afslag''
Eller om i skal vente, til i forhåbentligt får et positivt svar, hvilket jeres chance er stor til at få et positivt svar efter mine erfaringer.
Jeg tænker det eneste der vil gøre i vil få afslag er tilknytningskravet og hvis en visum er under behandling , er der ikke så meget at komme efter,
På samme måde som at man heller ikke må køre bil, bare fordi at man har bestilt tid til køreprøven, og det derfor er en ren teknikalitet at man ikke har fået kørekortet endnu.
Bare fordi at man har ansøgt om et visum, betyder det jo ikke at man får det udstedt.
Bliver visum udstedt, så kan naza og hendes mand glæde sig over at de sammen kan tage ned på den lokale politistation og aflevere ansøgning om familiesammenføring mens hendes mand er her, og han dermed får lov til at vente i Danmark på at ansøgningen bliver behandlet, så de kan være sammen uden at han skal tage hjem og vente igen.