FS nye regler i høring
-
fundiver199
- Indlæg: 15458
- Tilmeldt: 15.07.2008 15:58:34
Re: FS nye regler i høring
Ja høringssvaret er sendt til de fleste større aviser i Danmark. Men om de læser det og bruger det til noget, det er så en helt anden sag. Historien om bankgarantien forsøgte vi at få ud i medierne før jul. Men vi fik tallene så sent, at debatten om aftalen mellem regeringen og DF om pointsystem m.m. allerede var overstået. Så derfor var der ingen medier, der var interesserede i at bringe den. Men kommer der en anledning, så forsøger vi naturligvis igen.
-
Kim P. Nyberg
- Indlæg: 3460
- Tilmeldt: 02.02.2009 11:41:42
- Geografisk sted: Herning
- Kontakt:
Re: FS nye regler i høring
"Kære ansøger
Dansk Folkeforførerparti og et surt Rønn'ebær har behandlet din ansøgning om familiesammenføring efter de faste og fair danske regler. Og vi er stolte af, at kunne give dig et afslag. Surt Show, hva'?
Årsagen til afslaget er, at du ikke kan opfylde pointsystemet. Men det skal du ikke være ked af, for det kan diplomaternes ægtefæller heller ikke. Alene det, at du ikke kan opfylde pointsystemets krav giver dig 8.000 strafpoint. God tur hjem.
Med venlig hilsen
Udlændingeforstyrrelsen"

Dansk Folkeforførerparti og et surt Rønn'ebær har behandlet din ansøgning om familiesammenføring efter de faste og fair danske regler. Og vi er stolte af, at kunne give dig et afslag. Surt Show, hva'?
Årsagen til afslaget er, at du ikke kan opfylde pointsystemet. Men det skal du ikke være ked af, for det kan diplomaternes ægtefæller heller ikke. Alene det, at du ikke kan opfylde pointsystemets krav giver dig 8.000 strafpoint. God tur hjem.
Med venlig hilsen
Udlændingeforstyrrelsen"
Frivillig rådgiver i Ægteskab Uden Grænser
-
fundiver199
- Indlæg: 15458
- Tilmeldt: 15.07.2008 15:58:34
Re: FS nye regler i høring
Ifølge pålidelig kilde overvejer man følgende nye tekst på forsiden af Nyidanmark:
"Kære udlænding. Hjertelig velkommen til Danmark. Vi er et åbent og tolerant samfund, hvor der er plads til alle, som gider yde en indsats.
PS: Fis nu hjem, hvad fanden vil du her?"

"Kære udlænding. Hjertelig velkommen til Danmark. Vi er et åbent og tolerant samfund, hvor der er plads til alle, som gider yde en indsats.
PS: Fis nu hjem, hvad fanden vil du her?"
Re: FS nye regler i høring
Vi har heldigvis lidt tid endnu, såvidt jeg kan se påtænker man først at de nye regler træder i kræft pr. 1. juli 2011 
-
Kim P. Nyberg
- Indlæg: 3460
- Tilmeldt: 02.02.2009 11:41:42
- Geografisk sted: Herning
- Kontakt:
Re: FS nye regler i høring
Frivillig rådgiver i Ægteskab Uden Grænser
-
fundiver199
- Indlæg: 15458
- Tilmeldt: 15.07.2008 15:58:34
Re: FS nye regler i høring
Yes. Lad os få Krarup eller Langballe som udsmidnings..... øh undskyld.... integrationsminister 
-
Kim P. Nyberg
- Indlæg: 3460
- Tilmeldt: 02.02.2009 11:41:42
- Geografisk sted: Herning
- Kontakt:
Re: FS nye regler i høring
Godt med noget sort humor, selv om det har en alvorlig baggrund. Det letter altid et indestængt tryk.
Jeg læste i øvrigt lige, at Rønn har været til rådsmøde i EU, og der ville hun helst have møvet sig tavs igennem journalisthavet, men Løkke har sat sin frygtede chefindpisker Claus Hjort på hende med en direkte ordre om, at tale med pressen om statsborgerskabs-sagen. Hvor om alting er, så er hendes dage på ministerposten talte. Jeg tror hun er sat fra bestilling senest på tirsdag ved statsministerens pressemøde.
Jeg læste i øvrigt lige, at Rønn har været til rådsmøde i EU, og der ville hun helst have møvet sig tavs igennem journalisthavet, men Løkke har sat sin frygtede chefindpisker Claus Hjort på hende med en direkte ordre om, at tale med pressen om statsborgerskabs-sagen. Hvor om alting er, så er hendes dage på ministerposten talte. Jeg tror hun er sat fra bestilling senest på tirsdag ved statsministerens pressemøde.
Frivillig rådgiver i Ægteskab Uden Grænser
-
Kim P. Nyberg
- Indlæg: 3460
- Tilmeldt: 02.02.2009 11:41:42
- Geografisk sted: Herning
- Kontakt:
Re: FS nye regler i høring
Og i sagen om de statsløse er tidligere integrationsminister Rikke Hvilshøj blevet politianmeldt, skriver DR. På en facebook-gruppe, jeg deltager i, har en person skrevet, at anmelderen er den oprindelige skaber af ÆUG. Er der nogen, der kan bekræfte det?
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1511342.ece
http://www.facebook.com/#!/home.php?sk= ... 35252&ap=1
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1511342.ece
http://www.facebook.com/#!/home.php?sk= ... 35252&ap=1
Frivillig rådgiver i Ægteskab Uden Grænser
Re: FS nye regler i høring
You can Rønn.... but you can´t hide 