Nye regler.. Hvornår?
Re: Nye regler.. Hvornår?
Det er vel kun din kone, der skal søge om noget, og ikke dig?
Og hvis hun allerede har søgt, så vil sagen formentlig behandles under de nugældende regler.
Og hvis hun allerede har søgt, så vil sagen formentlig behandles under de nugældende regler.
-
Kasper Jørgensen
skaanebo skrev:Det er vel kun din kone, der skal søge om noget, og ikke dig?
Den danske part skal også aflevere sin del af ansøgningen.
Ja, men ved ansøgningspakke er der to forskellige skemaer. Skema 1 for ansøger og skema 2 for mig, der har ret til at bo i Danmark. Som regel skema 2 indgives senest 14 dage efter at ansøger har indgivet skema 1.
Jeg er tvivl om at vores ansøgning vil behandlet under de nye regler
Jeg er tvivl om at vores ansøgning vil behandlet under de nye regler
-
Kasper Jørgensen
Da i søger nu, og din ægtefælle allerede har indgivet sin del af ansøgningen kan jeg ikke forestille mig andet end at kommer under de gamle regler.
Ok.
Jeg tror lige jeg slår koldt vand i blodet og følger lidt med de næste par dage. Forhåbentligvis blir hele lortet forkastet... Man har vel lov at drømme..
Tak for hjælpen!
Jeg tror lige jeg slår koldt vand i blodet og følger lidt med de næste par dage. Forhåbentligvis blir hele lortet forkastet... Man har vel lov at drømme..
Tak for hjælpen!
Hvilken indflydelse får de nye regler for når man skal forlænge sin FS?
Bliver vi der mødt med de nye krav?
MVH
Scotty
Bliver vi der mødt med de nye krav?
MVH
Scotty
-
Kasper Jørgensen
Jeg er ret sikker på at de nye krav kun gælder nye ansøgninger, da loven ellers ville få karakter af lov med tilbagevirkende kraft.
Men der kan naturligvis være overgangsregler. Det vil fremgå af lovforslaget, når det kommer på skrift.