Er det mit brev du gerne vil se? Hvis det er så kan jeg godt scanne det ind og vedhæfte det. Er det kvitteringsbrevet eller er det den med krav om sikkerhedsstillelse du gerne vil se.N17 skrev:SELG skrev:I mit brev står der garantien skal gælde 7 år. Har læst det hele igennem 2 gange nu og der står ingen steder at der skal være mulighed for forlængelse kun om nedsættelse efter 4 år.
Er det det brev man skal have med ned i banken? Kunne godt tænke mig at se det, er det muligt?
Hvorfor kan man få det nedsat efter 4 år? Jeg mener man kan få det nedsat efter ens ægtefælle har bestået nogle bestemte eksamener i Dansk. Sku det tage 4år eller hvordan?
at stille økonomisk sikkerhed
Re: at stille økonomisk sikkerhed
Det kunne være rigtig godt hvis jeg kunne se begge dele 
Det er åbenbart ikke muligt at vedhæfte det på en måde som er mulig at læse. Så hvis du har en mail jeg kan sende dem på ville det være fint.
-
fundiver199
Kontakt hinanden pr. PM (privat besked). Det er ikke en god idè at offentliggøre jeres emailadresse i forum.
Du kan bede US om at få 1 mdr. udsættelse til at stille med bank garantien, det er ikke noget problem, du skal bare gøre dem opmærksom på, at i vil benytte jer af muligheden.
Som andre har skrevet, så få lavet den garanti hurtigst muligt.....Jeg troede heller ikke at det ville være noget problem, men tak skæbne for en omgang.
Jeg har været kunde i Danske bank i snart 10 år. Jeg henvender mig til min rådgiver, og forklare hende vores situation.
Jeg bliver herefter indkaldt til diverse "forhør" i banken, tror jeg var deroppe til 4 møder, hvorefter min rådgiver siger til mig. "det er imod Danske banks politik at udlåne penge til sådanne formål"... (manglede 10,000 kr) og hun når ligeledes at antyde at jeg har købt min elskede hustru over nettet, som om hun var en handelsvare....
HVAAAD FANDEN ER MENINGEN......Jeg var både chokeret og ked af det..det var ikke sjovt, at skulle stå og fortælle sin hustru hvad min bankrådgiver lige havde slynget op i fjæset på hende.
Så gik vi til Nordea og forklarede dem vores situation og hvad der var sket i Danske.
Nu er jeg kunde i Nordea, og min hustru og jeg er klar til at bygge en god fremtid op sammen.
Som andre har skrevet, så få lavet den garanti hurtigst muligt.....Jeg troede heller ikke at det ville være noget problem, men tak skæbne for en omgang.
Jeg har været kunde i Danske bank i snart 10 år. Jeg henvender mig til min rådgiver, og forklare hende vores situation.
Jeg bliver herefter indkaldt til diverse "forhør" i banken, tror jeg var deroppe til 4 møder, hvorefter min rådgiver siger til mig. "det er imod Danske banks politik at udlåne penge til sådanne formål"... (manglede 10,000 kr) og hun når ligeledes at antyde at jeg har købt min elskede hustru over nettet, som om hun var en handelsvare....
HVAAAD FANDEN ER MENINGEN......Jeg var både chokeret og ked af det..det var ikke sjovt, at skulle stå og fortælle sin hustru hvad min bankrådgiver lige havde slynget op i fjæset på hende.
Så gik vi til Nordea og forklarede dem vores situation og hvad der var sket i Danske.
Nu er jeg kunde i Nordea, og min hustru og jeg er klar til at bygge en god fremtid op sammen.