Mor og søn fra Ukraine

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

DBS

Re: Mor og søn fra Ukraine

Indlæg af DBS » 29.10.2012 05:47:35

I forhold til danske myndigheder er stemplet i passet ikke så intresant, men resten skal selvfølgelig være ok !

Umiddelbart er min reaktion, på din beskrivelse ovenfor: Hvor godt kender du hende ?, hun begynder at snakke om penge !, jeg tænker scam !

Mvh DBS

mh1
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Re: Mor og søn fra Ukraine

Indlæg af mh1 » 29.10.2012 07:15:16

I flg. nedenstående side er det altså ikke så kompliceret endda at få en skilsmisse i Ukraine. Hvis din kærestes barn er et hun har med sin daværende mand, har hun fået skilsmisse ved dom. Hvis hun ikke havde et fællesbarn med sin mand, har det ikke været nødvendigt at få en dom, så har hun kunnet få en administrativ skilsmisse.

Hvis hun er skilt ved dom, har hun eller kan let få en udskrift af dommen. Dommen er endelig, hvis den er mere end nogle uger gammel. Er hun administrativt skilt, har hun fået et skilsmissedokument, som er endeligt.

http://www.murs.com.ua/en/articles/titl ... on_in_ukr/

Jeg får ligesom DBS mistanke om, at din kæreste er ude på at 'malke' dig - desværre.
mh
Rådgiver for ÆUG

Besvar