Læs nu hvad der er blevet skrevet. Naza er IKKE kvoteflygtning. Naza er dansk statsborger.ta det med ro skrev:US kan simpelthen ikke be en kvoteflygtning om at bo i Irak, da du er Iraner og Iran er 3. land for dig Iran, som de andre og du nu ved ''kan ikke bo i'' og US kan ikke be jer om at bo i Iran.
Igen. Naza er IKKE flygtning længere. Naza er dansk statsborger. Så hvordan din ansøgning blev behandlet i 1997 (for 16 år siden), mens du havde status som flygtning, kan naza altså ikke bruge til ret meget.ta det med ro skrev:US stillede ikke økonomisk krav til os og mange andre kurder også som er flygtninge heller ikke. Dit baggrund og mit og alle de andre jeg kender er det samme.
Vi har også boet i et lejer i Irak og nationalitet er Iran og UN gav os opholdstilladelse i 1997.
Vi to kommer fra samme sted![]()
ta det med ro du får slet ikke afslag det er jeg 1000000000000 % sikker på.
Jeg forstår sagtens dit formål, hvilket er at skrive nogle opmuntrende ord. Men faktum er at som tingene er lige nu vil naza's ansøgning givet blive afvist på baggrund af at tilknytningskravet ikke er opfyldt. Og det er også selvom at du for 16 år siden fik opholdstilladelse på baggrund af at være flygtning.