Jeg er ved at deponere de her penge - jeg synes det er dyrt i min egen bank. Er der nogle steder I kan anbefale? Sydbank tager 1000 kroner.
Kan en beskrive proceduren for mig?
Jeg har læst på Ny i DK men synes det er rodet for mig at forstå
Skal kontoen være i DK eller bare i mit navn egentlig? Kan man fx deponere i en bank som Santander, hvis de give et bedre tilbud?
Og når nu min mand er i udlandet, skal de så sendes noget den vej? Der stå noget om min mands bopælskommune, som forvirrer os
Deponeringskonto
Re: Deponeringskonto
PS der er en, der har sagt til mig, at min egen bank kan finde på at tage pengene, når de går ind fordi jeg skylder for mit billån der. Jeg har forsøgt at undersøge det. Når jeg betaler hver måned som jeg skal, så kan de da ikke gøre krav på de penge vel? Jeg overholder alle betalinger...
Re: Deponeringskonto
Jeg vil gerne lige selv følge denne op hvis andre skulle få brug for viden.
Man opretter den sammen med ens bopælskommune og bank. De vejleder i alt
Ang at tage penge - nej det må en bank ikke uden ens underskrift - så er det tyveri. Kun Skat må den slags i DK, og kun med en god grund
Vi har siden skiftet bank og fået garantien i stedet, så vi er ude af det rod med den gamle sure bank, der behandlede os virkelig skidt.
Jeg kan anbefale Hvidbjerg Bank - professionelt indblik i garantierne, som de har stillet en del af, og de lagde endda mit lån om, så jeg spare nogle penge hos dem. De tager 1250 kroner for at lave den, og det er ok med mig. Det var en dejlig oplevelse at sidde i en bank, der rent faktisk tog vores ægteskab og fremtid alvorligt. Jeg fik banken anbefalet af en vi kender, der selv er gift med en fra udlandet
Man opretter den sammen med ens bopælskommune og bank. De vejleder i alt
Ang at tage penge - nej det må en bank ikke uden ens underskrift - så er det tyveri. Kun Skat må den slags i DK, og kun med en god grund
Vi har siden skiftet bank og fået garantien i stedet, så vi er ude af det rod med den gamle sure bank, der behandlede os virkelig skidt.
Jeg kan anbefale Hvidbjerg Bank - professionelt indblik i garantierne, som de har stillet en del af, og de lagde endda mit lån om, så jeg spare nogle penge hos dem. De tager 1250 kroner for at lave den, og det er ok med mig. Det var en dejlig oplevelse at sidde i en bank, der rent faktisk tog vores ægteskab og fremtid alvorligt. Jeg fik banken anbefalet af en vi kender, der selv er gift med en fra udlandet