Bank garanti
Bank garanti
Undrede mig lidt. Hvis man har en bank garanti, hvor det er ens egne penge, der er deponeret, kan man så lave dette om til den "metode" hvor banken stiller garantien og man så betaler en årlig "afgift"?
Re: Bank garanti
Så du har en eksisterende deponeringskonto, og du vil gerne ændre den til en anfordringsgaranti?
Ja præcis - det er ikke høj aktuelt, men har noget andet gæld, hvor det måske kunne betale sig at bruge de penge på at betale den 
Det vil jeg også meget gerne vide!
Jeg ved at jeg kommer til at have en del højere løn end den jeg har lige nu. For tiden vil min bank ikke stille garanti for mig, så jeg er nødt til at oprette en deponeringskonto for garantien, men hvis det er muligt at frigøre de penge en gang senere ville det da være fedt!
Jeg ved at jeg kommer til at have en del højere løn end den jeg har lige nu. For tiden vil min bank ikke stille garanti for mig, så jeg er nødt til at oprette en deponeringskonto for garantien, men hvis det er muligt at frigøre de penge en gang senere ville det da være fedt!
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
DET spørgsmål er noget, man ikke kan besvare generelt. Det afhænger af jeres respektive bank, om den vil gøre det.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Enig, men det er vel et relevant nok spørgsmål, om hvad man skal gøre, hvis man gerne vil skifte én økonomisk sikkerhedsstillelse med en anden?
Er det ikke det samme man gør når man flytter kommune?
Er det ikke det samme man gør når man flytter kommune?
-
minakhaledi
Hej!
Kom li til at tænke på. Hvad kigger banken på/eller vægter når man skal oprette en deponeringskonto. Jeg er nemlig i minus 10.000 kr i forvejen i min bank! Har det indflydelse på noget??
Mina
Kom li til at tænke på. Hvad kigger banken på/eller vægter når man skal oprette en deponeringskonto. Jeg er nemlig i minus 10.000 kr i forvejen i min bank! Har det indflydelse på noget??
Mina