Hej først lige lidt om vores situation. jeg mødte for godt 1 år og 3 mdr siden min kæreste da jeg var i Japan for første gang, hun er 37 år gammel hvilket er 13 år ældre end mig(24) da Japan var en del af en længere rejse var planen jeg skulle tilbringe 2 uger til en måned der, det endte med alle 3 mdr mit turistvisum var gældene, derefter fortsatte jeg min færd til Australien hvor jeg blev i 7 mdr for at tjene penge til at tage tilbage og starte et liv sammen i Japan, i mellemtiden havde bi kontakt telefonisk og tekst beskeder hver dag, brugte også mine 14 dages ferie sammen med hende midt i det hele, efter Australien tog jeg til Danmark i en måned for at fejre min mors bryllup hvor min kæreste deltog I 14 dage, fik også et japansk working holiday visum så vi kunne tilbringe mere tid sammen, jeg tog tilbage, har fast arbejde der vil hjælpe med et fast arbejdsvisum og alt var godt og vores plan var at leve sammen I Japan, vi har flere gange snakket om at blive gift men er enige om at strække den lidt så vi ikke begår en fejltagelse. 3 måneder efter mit visum startede dør min mor alt for tidligt, jeg er nu tilbage i Danmark og er sammen med mine søskende og resten af familien. jeg vil egentlig gerne blive i Danmark og være der for min familie, min kæreste vil gerne opsige sit job og komme og støtte mig. tænker her på at blive i Danmark og leve her, det skal siges at hun har 3 børn. har læst de regler jeg har kunnet finde på nettet og umiddelbart er det største problem hvis det bliver ser som proforma ægteskab når vi bliver gift. vi har været kærester i 1 år og 3 mdr ca vi har tilbragt fysisk tid sammen i 6,5 mdr. hvordan vil der blive set på det?
og hvordan med den sikkerhed der skal stilles, er det 51000 for hver af børnene også eller er det kun hende, har pt ikke kunnet finde noget info om dette
hvordan er vi stillet?
Re: hvordan er vi stillet?
glemte at skrive at hun 2 gange før har været gift i Japan. på forhånd tak