Hej alle
Vi er blevet kirkelig viet her i danmark august mdr hvor visa for min nu hustru udløb september mdr,
Hun er rejst hjem da vi ikke var forberedt nok på alle de papir til en ansøgning om familie sammenføring.
Giver det anledning til nogle forholdsregler ved nyt visa om 3 mdr for hende, er der noget vi skal være opmærksom på .
Dernæst har jeg et spørgsmål der handler om vores familiesammenføring og garanti stillelse. Den lyder pt på 50.00 kr der er en undtagelse hvis man har særbørn. Jeg har en søn på 17 år fra tidlige forhold . I ansøgning skal man skrive hvor meget sammenkvem man har med dette barn. jeg tænker at en ung mand(søn) på 17 år sidder jo ikke lårne af sin far , han har hans venner , uddannelse og der er ingen faste tider eller perioder han kommer, han og jeg ringer sammen , facebook mm lige for tiden , derfor ved jeg ikke hvad jeg skal skrive, hvis min x bliver kontaktet om det jeg skriver er korekt.. Kan jeg slippe for denne garanti ,skal lige siges at jeg har et godt forhold til min søn, men knapt så godt til min x.
Med venlig hilsen Holbækmanden
Familliesammenføring ansøgelse/visa
Re: Familliesammenføring ansøgelse/visa
Det er da ganske normalt at ens kone får visum igen om 3 måneder , så der er intet problem , ud over at du nok skal hente hende i lufthavnen og måske huske at købe blomster .
Om du kan få disp. da du har særbarn er ikke til at vide , men US skriver til heksen ups exen om det du har oplyst er korrekt.
Om du kan få disp. da du har særbarn er ikke til at vide , men US skriver til heksen ups exen om det du har oplyst er korrekt.