Hej alle.
Min kone og jeg bor på et andelslejlighed, på 52 kvm, men min kone er gravid nu, opfylde vi stadig boligkrav når vores baby komme til verden?
I US hjemmesiden står "Der må højst bo 2 personer i boligen pr. beboelsesrum, eller boligen skal have et areal på mindst 20 m² pr. beboer", gælder det også for baby?
Min kone har tidsbegrænset (midlertidig) opholdstilladelse på baggrund af ægtefællesammenføring, skal forlænges snart.
på forhånd tak.
venlig hilsen.
Hua.
Boligkrav.
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: Boligkrav.
Din lejlighed har vel to rum, stue og soveværelse? Og så vil der ikke være problemer, selv hvis baby viser sig at være tvillinger
I øvrigt tæller børn i princippet med ved beregning af om boligkravet er opfyldt, men når det drejer sig om børn som fødes i forholdet er det hos US ligesom hos boligforeninger, at man ikke smider folk ud, fordi de får et barn (mere), og antallet af beboere af den grund bliver højere end reglerne foreskriver.
I øvrigt tæller børn i princippet med ved beregning af om boligkravet er opfyldt, men når det drejer sig om børn som fødes i forholdet er det hos US ligesom hos boligforeninger, at man ikke smider folk ud, fordi de får et barn (mere), og antallet af beboere af den grund bliver højere end reglerne foreskriver.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG