forlængelse af ophold pga børn.

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
oca1234

forlængelse af ophold pga børn.

Indlæg af oca1234 » 03.03.2014 23:11:58

Hej,

Jeg spørger for en anden ang. forlængelse af ophold/permanent ophold.

Min svoger har været i dk i over 5 år, og påstår han er familiesammenført udelukkende pga hans børn, kan det passe og i så fald hvordan skal han så søge om forlængelse af ophold/permanent ophold? (han kom herop pga fodbold/invitation og derved arbejdstilladelse, senere fik han børn og det er nu pga. dem han er her og har ophold).

Jeg vil jo så mene at hans ekskæreste på en eller anden måde må have været med ind over (mere end bare en underskrift på at han har børn, som han siger) og derved også skal det denne gang ellers har han risiko for udvisning eller?

Synes selv det virker indviklet, også fordi han samtidig skal have nyt pas, og han har fået brev om at denne maskine der laver dem ikke virker. hmm

Vil egentlig bare høre om der er nogen der kan hjælpe med hans næste skridt og hans muligheder for at blive i landet?

Tak :)

fundiver199

Re: forlængelse af ophold pga børn.

Indlæg af fundiver199 » 04.03.2014 07:21:49

Ja der er nogen i den historie, der ikke helt stemmer. Hvis du skal hjælpe ham, må du nok bede om at se alle de breve, han har fået fra US, for at finde hoved og hale på sagen.

Besvar