Vedr. registrering hos US

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Arikan

Vedr. registrering hos US

Indlæg af Arikan » 23.02.2014 13:17:40

Hej.

Vil gerne lige høre om det er rigtigt når der på 'min side' på nyidanmark.dk står:

'Familiesammenføring
Ansøgning om forlængelse af tidsbegrænset (midlertidig) opholds- og/eller arbejdstilladelse'

Vi søger IKKE forlængelse, men midlertidig opholdstilladelse for første gang...
Betyder det så, at de har registreret ansøgningen forkert eller er det bare standard, at det står sådan??

På forhånd tak for hjælpen.
Mvh

closed1

Re: Vedr. registrering hos US

Indlæg af closed1 » 23.02.2014 16:18:29

Der står jo også " (midlertidig) opholds ... tilladelse " Så det er jo som det skal være !

Arikan

Indlæg af Arikan » 24.02.2014 09:47:59

closed1 skrev:Der står jo også " (midlertidig) opholds ... tilladelse " Så det er jo som det skal være !
Ja, men der står jo 'forlængelse' foran det hele...??

H_Larsen

Indlæg af H_Larsen » 24.02.2014 10:47:19

Hej Arikan

Jeg kan ikke huske, hvad overskriften var på min side, men hvis du har afleveret de rigtige ansøgninger, så vil US behandle de rigtige ansøgninger.

Du skal se "min side" som en service til dig og det kan godt være nogen har afkrydset det forkerte felt, men så ring til US og spørg eller skriv til dem og spørg.

Du skulle også modtage et brev fra US om at de har modtaget jeres ansøgning og jeg mener man skal have det inden 30 dage. vi fik vores efter 2½ måned.

Jeg ved at "tålmodighed" ikke er noget man har meget, når man søger, men desværre er det hvad man har brug for.

Held og lykke

H_Larsen

Arikan

Indlæg af Arikan » 24.02.2014 11:12:00

H_Larsen skrev:Hej Arikan

Jeg kan ikke huske, hvad overskriften var på min side, men hvis du har afleveret de rigtige ansøgninger, så vil US behandle de rigtige ansøgninger.

Du skal se "min side" som en service til dig og det kan godt være nogen har afkrydset det forkerte felt, men så ring til US og spørg eller skriv til dem og spørg.

Du skulle også modtage et brev fra US om at de har modtaget jeres ansøgning og jeg mener man skal have det inden 30 dage. vi fik vores efter 2½ måned.

Jeg ved at "tålmodighed" ikke er noget man har meget, når man søger, men desværre er det hvad man har brug for.

Held og lykke

H_Larsen
Hej H_Larsen.

Mange tak for svar :)
Ja, du har ret - jeg må lige høre dem ad.
Vi afleverede den 6/2 så der går nok lidt tid før vi modtager noget fra US.

Mvh

Besvar