hej med jer.
Min mand skal på besøg for første gang i danmark til jul. Han skal herop på gæste visum på de 90 dage selvfølgelig. Tænkte på hvordan det lige ligger til med sprogskoler når man er her på gæste visum- er der nogen erfaringer i dette? Vi planlægger først at søge om fs efter 3 besøg til danmark. Men vi til gerne allerede fra første besøg komme i gang med nogen dansk kursus. Ved godt det er begrænset på 3 måneder hver gang, men der er ik mulighed for danskundervisning i hans eget land, han kan ringe engelsk..
Mvh pary
sprogskoler og visum?
det jo dyrt?
hej..
Jeg ringede ind og snakkede med studieskolen ang optagelse af kursister med visum tilladelse. De sagde at hvis ik man ikke kunne snakke engelsk så ku man ikke gå der. Jeg ledte lidt rundt på nettet men ved virkelig ik hvordan og hvor jeg skal søge. Jeg vil gerne søge i kbh området. Til sidst fik jeg fat i kbh sprog center. De tager bare lidt meget pr time. Er der nogen som kan henvise til nogle center/dansk kurser som er nogenlunde prisværdige?
Mvh pary
Jeg ringede ind og snakkede med studieskolen ang optagelse af kursister med visum tilladelse. De sagde at hvis ik man ikke kunne snakke engelsk så ku man ikke gå der. Jeg ledte lidt rundt på nettet men ved virkelig ik hvordan og hvor jeg skal søge. Jeg vil gerne søge i kbh området. Til sidst fik jeg fat i kbh sprog center. De tager bare lidt meget pr time. Er der nogen som kan henvise til nogle center/dansk kurser som er nogenlunde prisværdige?
Mvh pary
" love has no limitations"
-
SraPacheco
Hej Pary!
Indre mission og Frelsens Hær har gratis danskundervisning for udlændingen - også uden cprnr (dvs på turistvisum).
Du kan i hvert fald finde noget om Indre Missions sprogundervisning på www.imta.dk
Held og lykke med det.
Hilsen Unna
Indre mission og Frelsens Hær har gratis danskundervisning for udlændingen - også uden cprnr (dvs på turistvisum).
Du kan i hvert fald finde noget om Indre Missions sprogundervisning på www.imta.dk
Held og lykke med det.
Hilsen Unna
det var måske noget..
hej unna..
Tak for linket og indlæg. Var inde på deres side, det virker som noget brugbart, eventuelt som noget supplement..
Mvh pary
Tak for linket og indlæg. Var inde på deres side, det virker som noget brugbart, eventuelt som noget supplement..
Mvh pary
" love has no limitations"