Processuelt ophold

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Gino

Processuelt ophold

Indlæg af Gino » 15.08.2013 11:21:33

Vi har søgt om familiesammenføring og i den anledning. Har vi fået et brev fra udelændinge styrelsen om at min ægtefælle har processuelt ophold så længe sagen er under behandling ,kravene er hvis hun skal rejse skal hun tilbage rejse tilladelse ,og hun må ikke arbejde mens sagen køre ,der hvor jeg bliver lidt usikker er hun er kommet til Danmark på turist visum hvis hun ikke rejser ud når hendes visum udløber kan hun så risikere at få karantæne og indrejse forbud med turistvisum eller hvordan der står ikke noget om det i brevet men ville lige spørger herinde der i som regel har mere styr på det end dem der tager Tlf i udlst :) det er selfølgelig kun et problem hvis vores ansøgning. Bliver afvist hvilket den ikke er blevet inu ,

mh1
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Re: Processuelt ophold

Indlæg af mh1 » 15.08.2013 17:14:37

Nej, det er ikke noget problem. Hun har jo fået brev om at hun må blive, mens sagen bliver behandlet, så jeg forstår slet ikke hvordan du kan være i tvivl.
mh
Rådgiver for ÆUG

Besvar