Har siddet og læst lidt på det her forum, da jeg er i den situation at jeg har fundet en fantastisk pige i Spanien, og vi nu gerne vil flytte sammen.
Nu forholder det sig sådan at hun er Brasilianer, men har permanent Spansk opholds tilladelse, da hun har boet i barcelona i ca. 8 år.
Har det nogen indflydelse at hun har Spansk opholdstilladelse, eller ser US hende som Brasilianer?
Endvidere kan jeg så nævne at jeg ikke er dansk, deraf mit brugernavn, men tysk, har dog boet her siden 1974, så burde der vel ikke være noget med hensyn til tilknytnings kravet, eller hvad?
Jeg har printet papirerne ud til familiesammenføring, og her ser jeg at hvis jeg var ældre end 6 år da jeg kom til dk, skal jeg opremse alle mine udenlands ophold, kom til Dk en måned efter jeg fyldte 8, jeg kan da godt nok ikke huske alle ferie rejser siden 74
Og har så også siddet og tygget lidt på det der står om proforma, da hun er 30, og jeg er 42, er det noget de hænger sig i, der er jo 12 års alders forskel.
Nå håber der er en venlig sjæl herinde der kan besvare bare et par af mine snart mange spørgsmål.
Mvh. Tyskeren