hvad vil i anbefale mig ?

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Durmaz
Geografisk sted: storkøbenhavn

Re: hvad vil i anbefale mig ?

Indlæg af Durmaz » 20.02.2013 19:39:13

HVad er det der er mærkeligt?
at din mand skal have været i danmark inden i kan søge fs... eller?
der er ikke noget mærkeligt ved det, sådan er reglerne og har været det i mange år. for din og din kommende mands skyld er du/i simpelhen nød til at sætte jer ind i de forskellige regler, og så følge dem, der findes ingen smutvej....for din egen og din mands skyld så læs reglerne, og start med det første skridt...
nemlig at blive gift, så søg visum, mens din mand er i danmark på visum kan i søge familiesammenføring, så kan han være heroppe mens sagen køre...
sådan er vi mange mange mange andre der har gjort

soreng

Indlæg af soreng » 21.02.2013 09:42:28

Durmaz skrev:HVad er det der er mærkeligt?
at din mand skal have været i danmark inden i kan søge fs... eller?
der er ikke noget mærkeligt ved det, sådan er reglerne og har været det i mange år. for din og din kommende mands skyld er du/i simpelhen nød til at sætte jer ind i de forskellige regler, og så følge dem, der findes ingen smutvej....for din egen og din mands skyld så læs reglerne, og start med det første skridt...
nemlig at blive gift, så søg visum, mens din mand er i danmark på visum kan i søge familiesammenføring, så kan han være heroppe mens sagen køre...
sådan er vi mange mange mange andre der har gjort
Det var ikke fatima der skrev at det var mærkeligt.

fatima82

Indlæg af fatima82 » 23.02.2013 13:47:56

:-) jeg er nu i Bagdad shit det er farlig og være her. Vi tørre slet ikke komme ud. :shock: Jeg blev gift i går kommer snart tilbage til Danmark. min mand er i gang med at legalisere papirerne det går ret hurtig for os. min onkel arbejder på stedet :roll: han har lovet det vil ikke tage langtid . det er altid godt og kend nogen :-) jeg tager originalen med mig og tager en kopi af den til min mand.

Besvar