Hej!
Jeg skal aflevere papirer om FS på onsdag (den 12/12) og opdager nu til min skræk at den fine udtalelse jeg har fået fra Københavns kommune om at jeg ikke har modtaget offentlig støtte, kun er gældende i de 2 år jeg har boet i Københavns kommune (selvfølgelig).
Hvad gør jeg nu? Det er jo svært at få endnu en udtalelse fra Birkerød kommune (tidligere bopæl) med 2 dages varsel (selvom jeg har tænkt mig at prøve).
Jeg har tænkt mig at vedlægge min nuværende ansættelseskontrakt som er over 3 år gammel. Er det mon nok?
Er det muligt at eftersende en sådan udtalelse fra kommunen til US når jeg får den? Altså lidt forsinket i forhold til resten af papirerne. Jeg mener at have læst at man får et sags-nummer så man kan sende dokumenter elektronisk.
Mvh
Simon
Udtalelse om støtte fra 2 kommuner
-
Karsten Olsen
- Geografisk sted: Skodsborg
Re: Udtalelse om støtte fra 2 kommuner
Jeg er bor i Rudersdal kommune, hvor jeg har oplevet flere gange, at de har haft en god og meget hurtig service, idet de har udstedt udtalelsen om modtaget hjælp mens man ventede. Så jeg tror det bare det er at møde op mandag morgen på borgerservice i Birkerød, så kan du nok få den med det samme.
Re: Udtalelse om støtte fra 2 kommuner
Uhh det er dejligt at høre Karsten. Tak!Karsten Olsen skrev:Jeg er bor i Rudersdal kommune, hvor jeg har oplevet flere gange, at de har haft en god og meget hurtig service, idet de har udstedt udtalelsen om modtaget hjælp mens man ventede. Så jeg tror det bare det er at møde op mandag morgen på borgerservice i Birkerød, så kan du nok få den med det samme.
/Simon
Edit 10/12:
Som Karsten rigtigt nok fortalte så yder Rudersdal Kommune en fantastisk kundeservice, og jeg fik udtalelsen i hånden efter at have ventet blot 20 minutter.
God jul!