Nogle der er gift med hviderusser?
Nogle der er gift med hviderusser?
Hvor kan en hviderussisk statsborger indgive sin ansøgning henne når der nu ikke nogen dansk ambassade der? På um.dk Står der at det er den tyske ambassade, men aftalen er sat i bero.
Re: Nogle der er gift med hviderusser?
Hmm, ja Belarus er lidt svært, en ting er at DK og DE ikke arbejder sammen, en anden ting er hvor mange der er tilbage på den tyske ambasade i BY, det er ikke lige frem et godt forhold der er mellem DE og BY, efter at Frau Merkel kom med nogle kritiske udtalelser.
Prøv at sprøge hos UM, mit gæt ville være på Litauen eller den representation der er i Skt. Peterborgs.
Normalt er det den nærmeste ambasade, og der er jo ikke nogen garanti for at der findes en i det lande, som ansøger bor i.
mvh DBS
Prøv at sprøge hos UM, mit gæt ville være på Litauen eller den representation der er i Skt. Peterborgs.
Normalt er det den nærmeste ambasade, og der er jo ikke nogen garanti for at der findes en i det lande, som ansøger bor i.
mvh DBS
Litauen skal man bruge schengen visa til
og st.petersborg kan man heller ikke brugei øjeblikket, så er der kun Moskva tilbage, men man må jo kun aflevere i det land man har fast bopæl i, ikke? Og min mand er jo ikke russer og har aldrig været der 
-
fundiver199
På Udenrigsministeriets hjemmeside kan man både finde en liste over danske ambassader og repræsentationsaftaler.
Fundiver, der står at der var en aftale med tysk ambassade som er i bero, derfor jeg ikke se hvor det skal være henne
Derfor Tanja72, er det bedste nok også at kontakte UM selv, og høre hvad de giver af svar, de burde vide det
mvh DBS
mvh DBS