Hej alle sammen jeg havde tidligere på ugen skrevet et indlæg om min kones ansøgning om forlængelse ,sagen kort var at jeg havde en advokat der havde søgt om forlængelse af hendes opholds tilladelse 1 år før den udløb ,og fordi jeg ikke troede det var muligt så her 2måneder før hendes opholdstilladelse udløb ringede jeg indtil dem for at sikre mig at de havde en ansøgning liggende fra sidste år ,svaret var det havde de ikke og at jeg skulle sende en ny ansøgning ,det gjorde jeg så passet blev forlænget 10 år og ansøgningen blev afleveret halvanden måned før hendes ophold udløb,
Her for en uge siden fik hun så et brev fra US at hendes opholdstilladelse var blevet forlænget efter ansøgningen fra maj måned sidste år og at hun kun havde fået forlænget det 16 måneder pgr af hendes pas gyldighed. altså det gamle pas
Idag 6-7dage efter brevet dumper hendes nye opholds tilladelse ind af døren har aldrig oplevet US arbejde så hurtigt

,her kommer så det sjove billedet på opholdstilladelsen er det nye billede der blev vedhæftet den ny ansøgning indsendt for 3uger siden så de vælger at bruge pas oplysninger fra ansøgningen fra sidste år og billede fra ansøgningen fra 3 uger siden ,tror i det er sjusk eller bevidst ,jeg kan personligt ikke se hvorfor de skulle gøre det bevidst men på den anden side kan jeg ikke forestå hvordan de kan lave sådan en fejl ,ville bare lige dele det med jer