sikker et godt sted jeg har fundet, jeg har læst lidt herinde og håber på i kan hjælpe mig også med min sag
jeg er fra iran og er 26 år gammel.jeg er blevet forelsket i en fyr som desværre ikke har opholdstilladelse i tyskland. hans case er i tyskland og fingeraftryk i tyskland.
han kom til Danmark søgte asyl men sendt tilbage
han var også i sverige og norge søgte asyl men de sendt ham tilbage til tyskland igen
han er fra iran også, men født og opvokset i irak. dvs han står faktisk som iraker
jeg talte med uddlandsstyrelsen og de siger de ikke vil tage imod min ansøgning fordi jeg ikke har papir på at vi er gift.
ja jeg besøgte ham i tyskland og snakkede med hans advokat om vi vil giftes ,men de fik vi ikke lov til pga hans afslager hvilket gjorede mig enormt sur
han kom til danmark igen men fik ikke lov til at blive her derfor sendte de ham igen tilbage til tyskland. jamen jeg blev ved med at snak med kommunen at jeg vil giftes med ham de må hjælpe os men nej det hjælp ikke
hvad gør vi nu ?
jeg vil aldrig giv op. aldrig. nu har jeg fundet jer. jeg forventer jeres hjælp
jeg har læst her på hjemmesiden at hvis an asyl ansøger rejser ud fra det land han/hun har cas og finger aftryk i forhindrer ham i at komme tilbage til europa via familiesammenføring ? fordi han har begået den fejl at han han har krydset grænserne uden at det er lovligt , er det rigtig?
hvis min kæreste skriver på at blive sendt tilbage til iran,og her søger jeg familiesammenføring må han så ikke kom tilbage her via familiesammenføring?
sorry mit dansk sprog er ikke fint men måske til at forstå