spørgsmål fs

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
kumar
Geografisk sted: Midt/vest jylland

spørgsmål fs

Indlæg af kumar » 17.01.2012 14:09:20

hej derude
har lige et spørgsmål
sagen er:
1. turist visum - 22år
2. 3måned ophold i dk - ansøgning om fs
3. afslag - klager - søger despensation pga. fødsel
4. dispensationen gives til barnet er født med udrejs dato nogle mdr. efter fødsel
5. gravid fødsel i dk - 23½år
6. under dispensationen ansøges igen og der skrives et brev til ministeriet om det kan være rigtigt hustru skal ude af landet når banet er får uger.
7. snakker med nyidanmark's sagbehandler de beder mig om at prøve indbetale ca. 8000kr og sende ny ansøgning om fs. da der sket nye ændring i sagen (barn + hustru som er 23½)
8. ringe og spørge til indtil sagen ministeret siger at de har genoptaget sagen. og at jeg skal betale ca. 700kr og sende kvittering til email adr. som jeg fik.
9. Iimidlertig sendese forældrens pas til ambasade i udlandet så barnet kan blive registeret i hustruen pas
10. nogle uger kommer de 8000kr retur til banken, politi dukker op. pga. afslag og hun skal ud af landet snaret.
11. fortælle politi at pas er hos ***** ambasade og fremviser kvittering for afsendte dokumenter. samt fortæller at jeg har snakket med justitsministeriet, hvor jeg har indbetalt ca.700kr hvor det fortalte mig at de genoptog mit sag. Politi fortalte han fortæller der videre til nyidanmark.
12. Har så intet hørt. om 2måned fylde min hustru 24år. Hun har været til lær dansk skole bestod modul 1+2 hvor jeg selv har betalt osv. Har sendt beviser osv sammen med fs ansøgning dengang.

Er der nogle der har nogle info eller idé om hvad der kan ske osv. ?
Håber at hører fra jer. På forhåndet tak.

fundiver199

Re: spørgsmål fs

Indlæg af fundiver199 » 17.01.2012 14:49:31

Det lyder ærlig talt meget forvirret alt sammen. Så jeg tror, at du skal skrive til rådgivningen og vedhæfte en kopi af alle de breve, som I har fået fra de danske myndigheder, så vi kan hjælpe med at finde hoved og hale på sagen.

raadgivning@aegteskabudengraenser.dk

Besvar