Jeg har nu modtaget papirerne vedrørende sikkerhedsstillelse. Vi har valgt at stille sikkerhed i form af en deponeringskonto.
I det vedlagte bilag 2 (pantsætningserklæring) skal der underskrives af vitterlighedsvidner, men det fremgår ikke hvem der kan skrive under eller om der kræves 1 eller 2.
Er der nogle der ved dette? Både US og Gladsaxe kommune har lukket mellem jul og nytår.
Sikkerhedsstillelse
Re: Sikkerhedsstillelse
Hej!
Jeg ved ikke om de har specielle regler vedr. disse papirer, men jeg arbejder selv i en bank, og derfra kender jeg til fænomænet med vitterlighedsvidner!
Det skal være 2 uvildige personer, dvs. de må ikke være i familie med jer overhovedet (dvs. heller ikke en fætter eller lign. for at undgå tvivl, så vælg folk der hedder noget andet end jer til efternavn!).. Så typisk anbefaler vi vores kunder at de får naboen til at underskrive som vitterlighedsvidner...
Håber det hjalp lidt på vej!
Jesper
Jeg ved ikke om de har specielle regler vedr. disse papirer, men jeg arbejder selv i en bank, og derfra kender jeg til fænomænet med vitterlighedsvidner!
Det skal være 2 uvildige personer, dvs. de må ikke være i familie med jer overhovedet (dvs. heller ikke en fætter eller lign. for at undgå tvivl, så vælg folk der hedder noget andet end jer til efternavn!).. Så typisk anbefaler vi vores kunder at de får naboen til at underskrive som vitterlighedsvidner...
Håber det hjalp lidt på vej!
Jesper