Er der nogle der kan fortælle mig hvor lang tid der går fra US modtager en ansøgelse til den er registeret?
Vi skulle meget gerne, kunne nå at få en tilbagerejsetilladelse inden d.29-2-12
De modtager ansøgening i næste uge hvis alt går vel for post danmark.
registrering af ansøgelse.
-
fundiver199
Re: registrering af ansøgelse.
Man kan normalt først få en tilbagerejsetilladelse, når man har ventet i mere end 3 måneder. Så det kommer nok til at knibe. Men din ægtefælle har naturligvis lov at rejse hjem, og kan jo så bare vente de måske få uger, som det tager, indtil afgørelsen er faldet, og så herefter rejse tilbage til Danmark igen på det særlige visum, der udstedes til dem, der skal bestå indvandringsprøven. Eller på sin opholdstilladelse, hvis prøven er afskaffet til den tid.
Jeg har lige søgt og det tog 4 uger med at registre den som modtaget.
Hvor lang tid det tager derefter vil jeg gætte på 1 -2 uger.
Men jeg har en gang mødt op ved US, og der fik vi den lavet på ca 3 timer.
Begge gange er i forbindelse med forlængelse af opholdstilladelse,
og vi kunne få tilbagerejse tilladelse med virkning fra den dag den eksisterende opholdstilladelse udløb.
og vi kunne få tilbagerejse tilladelse med virkning fra den dag den eksisterende opholdstilladelse udløb.
tak for svarne.oz2mia skrev:Jeg har lige søgt og det tog 4 uger med at registre den som modtaget.
Vi søger forlængelse af opholdstilladelse, så jeg får fat i dem efter jul og håber at vi ikke skal slås for meget
Vi har søgt forlængelse den 1/12 til opholdelstilladelses udløb den 1/2-2012 og vender tilbage når vi får besked fra US.