Hejsa
Er der nogen som ved om det kan give problemer, at man skifter adresse, mens man venter på at få sin opholdstilladelse forlænget??
Her tænker jeg på, at da min mand søgte om forlængelse den 30/3 jo skrev i ansøgningen at vi stadig boede på den samme adresse, som da han fik sin opholdstilladelse første gang.
Vi skal nemlig flytte den 1/12 til en større lejlighed og håber jo selvfølgelig at forlængelsen kommer inden, men det kan man jo desværre ikke lige regne med at den gør. Ved godt at det ville være nemmere og vente med at flytte til forlængelsen er i hus, men da vi sagde ja til lejligheden, regnede vi jo ikke med at det ville tage så laaaaaaaang tid at få den tilladelse.
Går ud fra at US så jo nok skal se den nye kontrakt, så de kan se at vi stadig overholder boligkravet... Håber bare ikke det giver yderlige problemer...
Flytte og venter svar på forlængelse
-
fundiver199
Re: Flytte og venter svar på forlængelse
Hvis den ny bolig også opfylder boligkravet, kan jeg ikke se, hvad problemet skulle være. Som du selv har fundet ud af, skal I så bare skrive til US og meddele jeres nye adresse og vedlægge en kopi af den ny kontrakt.