indvandrerraadgivningen

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
spyx

indvandrerraadgivningen

Indlæg af spyx » 19.01.2008 14:18:21

Er der nogle der har erfaring med http://www.indvandrerraadgivningen.dk ?

Og er det overhovedet en god ide?

supawizz
Geografisk sted: Denmark

indvandrerrådgivningen

Indlæg af supawizz » 16.02.2008 09:05:40

Hej

Jeg har haft benyttet indvandrerrådgivningen, det fortryder jeg meget. De er meget uprofessionelle og blander sagerne sammen. Jeg oplevede at de påstår at mind mand og jeg har været afhørt af politiet, hvilket er usandt. De påstod de indgik i sagen fra myndighederne, som de havde indhentet via den fuldmagt vi gav, men vi kunne ikke få lov at se hvad myndighederne havde skrevet.
Der var også flere andre gange hvor vi blve mødt med udsagn om vores sag der var forkerte, derfor tror jeg at sagerne af og til blev blandet sammen.
Til sidst holdt Leif, som er indvandrerådgivningen fast i at vi skulle flytte til Sverige, uanset at min mand ikke kan indrejse i Sverige. Når vi ikke mente at det kunne lade sig gøre, blev Leif meget sur.
Det vil jeg ikke anefale andre at forsøge. Desværre er der ikke mange der er gode til at hjælpe med denne slags sager. Jeg fandt mere materiale på internettet end jeg fik hos diverse rådgivninger.

vh
wizz
Wizz

muni
Kontakt:

Indlæg af muni » 21.02.2008 23:08:13

Hej

Jeg har også oplevet at de giver meget dårlig vejledning. Jeg havde også
på fornemmelsen at de gør det med vilje, som om de er der for at ødelægge det for for folk og ikke for at hjælpe. Det er ikke nogen god ide at benytte sig af dem.

SIHA
AUG Board
Geografisk sted: København

Indlæg af SIHA » 23.02.2008 00:49:56

Hej

Jeg vil lige sikre mig, at i er informeret om de forskellige rådgivningsformer som ÆUG tilbyder. Læs mere her:

http://www.aegteskabudengraenser.dk/?p= ... &m=contact

Mvh.

Sidse
Medlem af ÆUGs bestyrelse

Besvar