Hej igen.
Jeg har fået mange svar i dette her forum.. Så jeg prøver igen..
Som sagt jeg har en kæreste som er fra marocco. Men hun arbejder pt. i Spainen hvor hun også har arbejdestilladelse. Og hvis alt går vel kommer hun her op i denne her måned og vi skal giftes og søge om fs.
Men hun nervøs for at det ikke skal lykkes det hele. Fordi når hun flytter her op er hun nødet til at sige sit arbejde op der nede og derved mister hun sin arbejds tilladelse.. så jeg kan godt forstå hende.
Så derfor vil jeg lige prøve og gemmen gå det hele her med nogle som har været helle møllen igennem.
Vi bliver gift her i Danmark
Hun er 31
Jeg er 35 og har altid boet her.
Bor i et rækkehus i en boligforening på 76 m2.
Har ikke fået nogle former for hjælp fra det offentlige
Jeg regner med at slippe for sikkerhed for 58207 kr. da jeg har et barn med min ex kone. som vi har fælles forældre myndighed over og som jeg ser regel messigt.
Vi har kendt henanden i ca. ½ år. Jeg har været nede og besøge hende i sevilla (spainen) et par gange.. og har billeder af os sammen.
Med Venlig Hilsen
Brian
Familiesammenføring (overset noget)
Kære Brian
Netop fordi du har et særbarn kan I slippe for alle krav på nær PROFORMAKRAVET.
Proformakravet er dog ikke relevant i jeres sag da I har nogenlunde samme alder (der skal være mere end 8 år ml. parterne) så det slipper I helt for.
I kan sagtens få FS når I er blevet gift.
Husk at påpege i ansøgningen at du skal have dispensation for kravene pga. særbarn.
Held & Lykke til jer!
Netop fordi du har et særbarn kan I slippe for alle krav på nær PROFORMAKRAVET.
Proformakravet er dog ikke relevant i jeres sag da I har nogenlunde samme alder (der skal være mere end 8 år ml. parterne) så det slipper I helt for.
I kan sagtens få FS når I er blevet gift.
Husk at påpege i ansøgningen at du skal have dispensation for kravene pga. særbarn.
Held & Lykke til jer!