Findes indvandringsprøven?

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Lasi

Findes indvandringsprøven?

Indlæg af Lasi » 04.05.2011 17:38:48

Hej ÆUG
Er der nogle, som ved om indvandringsprøven kan findes på internettet? Eller er den eneste forberedelse, at købe forberedelsespakken gennem NyiDanmark?
Er der nogle, som har nogle gode råd ifht forbederelse på indvandringsprøven for engelsksprogede?
Og nogle gode råd til kursuser m.m som ikke er meget dyre?
Jeg har selv fundet et forberedelsekursus på internettet, men som koster 5000 kr for 5 dages kursus, hvilket er dyrt når man i forvejen bruger penge på gebyr, tilmelding til indvandringsprøve osv...

Tak for alt jeres hjælp :wink:

Farheen

Re: Findes indvandringsprøven?

Indlæg af Farheen » 04.05.2011 23:49:17

Hej Lasi,

Jeg ved desværre ikke om den findes på nettet. Jeg har selv lige bestilt pakken og venter faktisk spændt på, at se hvad den indeholder.
Tilgengæld fandt jeg denne hjemmeside www.sprogbutik.dk. Der kan du finde flere forskellige kurser for nybegynder, der vil lære et andet sprog, inklusiv dansk, og den indeholder hjælp på mere end 100 forskellige sprog. Det er ikke så dyrt, den pakke jeg har set for nybegynder koster 285 kr. Der er flere pakker/kurser på hjemmesiden. Håber at det kan hjælpe :)
VH. Farheen

Besvar