familiesammenføringer
familiesammenføringer
Hej igen
Jeg er gang med at søger familiesammenføringer i Danmark vi har lejlighed min mand er her som visum og han går skole for lære dansk 2 gang om ugen og 1 gang om ugen aften han har lært meget. Jeg har fast arbejde. Jeg er 23 halv fyldt for en måned siden. Vi kommer fra tyrkiet er dansk statsborg. Jeg vil høre jer den nye regler ikke vedtaget i nu vel. Og jeg kan godt søger hvis jeg er 23 halv ikke. Min mands visum udløbe den 23 maj nemlig. Vi skal bare venter på jeg er 24 kan får opholdstilladelse ikke. Jeg har os dokumentation for han går på dansk sprogskole alt muligt. Jeg håber for noget svare
Jeg er gang med at søger familiesammenføringer i Danmark vi har lejlighed min mand er her som visum og han går skole for lære dansk 2 gang om ugen og 1 gang om ugen aften han har lært meget. Jeg har fast arbejde. Jeg er 23 halv fyldt for en måned siden. Vi kommer fra tyrkiet er dansk statsborg. Jeg vil høre jer den nye regler ikke vedtaget i nu vel. Og jeg kan godt søger hvis jeg er 23 halv ikke. Min mands visum udløbe den 23 maj nemlig. Vi skal bare venter på jeg er 24 kan får opholdstilladelse ikke. Jeg har os dokumentation for han går på dansk sprogskole alt muligt. Jeg håber for noget svare
-
fundiver199
Re: familiesammenføringer
Ja I kan søge, når I begge er fyldt 23½, og søger I før 1. juli, så bliver I ikke omfattet af de nye krav om pointsystem mm., som Folketinget er i gang med at behandle men ikke har vedtaget endnu.
Hej igen
Oki jeg er 23 halv nemlig min mand er 25 år
Men kan første søger 1 maj fordi jeg får min lejlighed der nemlig. Men min mand skal op til prøven osv og han skulle lære det på 3 måneder ikke men hvis de behandler min sag så og du siger at den nye regl bliver vedtaget den 1 juli så er jeg stadigvæk den gamle regle ikke . Men han må gerne være i Danmark til jeg er 24 ikke.
Og efter jeg er 24 får jeg besked om han får opholdstilladelse ikke
Oki jeg er 23 halv nemlig min mand er 25 år
Men kan første søger 1 maj fordi jeg får min lejlighed der nemlig. Men min mand skal op til prøven osv og han skulle lære det på 3 måneder ikke men hvis de behandler min sag så og du siger at den nye regl bliver vedtaget den 1 juli så er jeg stadigvæk den gamle regle ikke . Men han må gerne være i Danmark til jeg er 24 ikke.
Og efter jeg er 24 får jeg besked om han får opholdstilladelse ikke
-
fundiver199
Ja hvis I afleverer ansøgningen før 1. juli 2010, så bliver den med sikkerhed behandlet efter de nuværende regler. Det betyder ikke noget, om sagsbehandlingen først er afsluttet efter 1. juli 2010. Det afgørende er, hvornår ansøgningen afleveres.
Hej igen jeg har nogle spørgsmål igen
Jeg begynder og søger nu nemlig
Mit spørgsmål er igen hvad for nogle dokmentation skal man vedlægge i sin sager
min mand går på sprogskole privat nørrebro nemlig er det en god ide at sætte noget dokmentation om skolen altså bevis på han går på skolen.
Det med tilknytningskravet. Har jeg forstår at man skal have flere visum til landet men min mand er i Danmark nu 1 gang han er i landet som visum. Jeg har os besøget ham i Januar og i sommers sidste år. Jeg er lidt bange for afslag p.g.a det.
Jeg opfylder de andre ting nemlig
Jeg er 23 Halv
og får min bolig den 1 maj altså min kontrakt nemlig så kan ikke søger nu vel
og jeg arbejder er under uddannelse nemlig jeg har os hørte at man skal have en høje løn for at søger familiesammenføringer. Jeg er elev og kan godt forsøger min mand nemlig arbejde os et andet sted 2 job. Og har os 63000 kr. Nu har jeg os bestille indvandreprøve til min mand og han øve sig hverdag
Jeg begynder og søger nu nemlig
Mit spørgsmål er igen hvad for nogle dokmentation skal man vedlægge i sin sager
min mand går på sprogskole privat nørrebro nemlig er det en god ide at sætte noget dokmentation om skolen altså bevis på han går på skolen.
Det med tilknytningskravet. Har jeg forstår at man skal have flere visum til landet men min mand er i Danmark nu 1 gang han er i landet som visum. Jeg har os besøget ham i Januar og i sommers sidste år. Jeg er lidt bange for afslag p.g.a det.
Jeg opfylder de andre ting nemlig
Jeg er 23 Halv
og får min bolig den 1 maj altså min kontrakt nemlig så kan ikke søger nu vel
og jeg arbejder er under uddannelse nemlig jeg har os hørte at man skal have en høje løn for at søger familiesammenføringer. Jeg er elev og kan godt forsøger min mand nemlig arbejde os et andet sted 2 job. Og har os 63000 kr. Nu har jeg os bestille indvandreprøve til min mand og han øve sig hverdag
-
fundiver199
Ansøgningsprocessen er forklaret her og i det ansøgningsskema, som I skal udfylde:
http://www.nyidanmark.dk/da-dk/Ophold/f ... soeger.htm
Der står også, hvilke papirer man skal vedlægge.
http://www.nyidanmark.dk/da-dk/Ophold/f ... soeger.htm
Der står også, hvilke papirer man skal vedlægge.