Nye Tider - Nye metoder fra os...

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
ejnarriishansen

Nye Tider - Nye metoder fra os...

Indlæg af ejnarriishansen » 08.11.2010 20:59:47

Hejsa!

Er det bare mig eller er det ikke snart ved at være nok, man som dansker skal finde sig i fra den danske racistiske regering? Er det ikke ved at være tid til at anvende helt andre metoder eller skal vi mare sidde med hænderne i skødet og finde os i det her ævl fra Christiansborg??? Det er jo ved at være umuligt at leve i det her land, hvis man vil gifte sig med sin udenlandske kæreste.

Er tiden ikke inde til helt andre modangreb fra os mod systemet, der bliver mere og mere lukket. Det er som om at snak og den pæne diskussionsform ikke fungerer mod dette racistiske regime vi har i danmark. Der skal åbenbart helt andre hårdtslående argumenter til som fysiske demonstrationer o. l. Jeg synes det er ved at være tid til at foretage et virkeligt hårdslående modangreb af en eller anden slags. Vi må da snart være så mange i DK, at vi kan forsvare os og ikke bare finde os i dette tyrani.

mvh

Ejnar

spr

Re: Nye Tider - Nye metoder fra os...

Indlæg af spr » 08.11.2010 21:20:04

Vi kunne starte med at melde os ind og blive betalende medlemmer af ÆUG og spørge foreningen, hvordan vi kan hjælpe med det gode arbejde.

Min mand og jeg sendte indmelding afsted i formiddag, da grænsen for vor tålmodighed blev nået, da vi læste om nye stramninger. Danmark får en lille chance mere, da der er valg indenfor overskuelig fremtid, og i den tid kæmper vi gerne hér. Derefter kunne vi sagtens finde på at rette blikket mod flytning til et andet land.

ejnarriishansen

Indlæg af ejnarriishansen » 08.11.2010 21:55:11

:D ja det kan godt være det hjælper at melde sig ind, men jeg mener at linien overfor INTEGRATIONSMINISTRIET & UDLÆNDINGESERVICE, skal være meget mere skarp og aggressiv. Synes der er prøvet med det ene og det andet ved at tale pænt, men det hjælper ikke et hak. Tværtimod bliver det værre og værre. Hvor melder DF ikke rent flag. De ønsker et fuldstændigt racerent danmark kun for danskere. Lukkes der udlændinge ind er det kun for at misbruge deres arbejdskraft, men man vil have love til at smide dem ud med kun den begrundelse at landet ikke længere har brug for dem.

jeg føler mig kriminel og forfulgt af Politi, udlændingeservice og den danske racistiske regering imit eget fædreland, bare fordi jeg har en udenlandsk kæreste. Alene af den grund skal jeg finde mig i politiet dukker uanmeldt op i tide og utide for at kontrollerer at min kæreste ikke er her efter hun blev udvist. Hun kommmer heldigvis tilbage i starten af december og hatr ikke intention om at forlade landet frivilligt igen. Det er utroligt hvad man skal finde sig i som dansker. Der skal massive og højlydte protester til. Vi må stå sammen og tromle systemet ned.

Jer er IKKE kriminel, men bliver behandlet som sådan. Politiet kommer og konntrollerer i bedste Stazi stil. Føj hvor ulækkert også i Danmark.

mvh

Ejnar

spr

Indlæg af spr » 08.11.2010 22:04:09

Jeg vil tro, at antallet af medlemmer kan have positiv betydning, derfor min opfordring.

At skærpe tonen, vil det ikke blot være at synke til visse politikeres niveau? Jeg så hellere en sober og faktuel belysning og analyse af konsekvenser, der ikke var udsat for spin.

Mange debatindlæg i medierne i dag tyder på, at en del af befolkningen end ikke ved, hvilken størrelse en "familiesammenføring" er, men forveksler den med meget andet, ikke mindst forestillinger om hobevis af udlændinge, der blot krydser grænsen og henvender sig på nærmeste socialforvaltning for at hæve understøttelse. Der mangler vist almen oplysning, der for alvor når ud til den brede befolkning og får medietid.

Kasper Jørgensen

Indlæg af Kasper Jørgensen » 08.11.2010 22:22:39

Jeg vil give SPR ret. Når jeg læser div. aviser på nettet, og så læser debatten der høre til artiklen, kan man jo se at mange fejlagtigt tror at FS kun handler om udlændinge der prøver at få hele deres familie til landet. De aner simpelthen ikke at størstedelen af FS-sagerne er Danske statsborgere af dansk oprindelse som finder ægtefælle i udlandet. Dette er selvfølgelig også hvad de får tudet ørene fulde af, af politikere og medier, så de ved ikke bedre. Så der ligger et kæmpe arbejde i at få oplyst den danske befolkning om hvad det rent faktisk omhandler. Først derefter er der en reel chance for at dette vanvid kan ophøre

ejnarriishansen

Indlæg af ejnarriishansen » 08.11.2010 22:37:43

Min Kæreste vender tilbage til Danmark for 3. gang den 9. December. Derefter skal vi giftes hurtigtst muligt og søger så om familiesammenføring. Vi vil med glæde fodre en TV jounalist med alt det stof han måtte ønske og give ham adgang til alt hvad han har brug for, se alle papirer der bliver sendt frem og tilbage. osv. Det ensete han skal gøre er at forholde sig kritisk til dette vanvittige system og sende det ud så alle kan se og høre hvad der foregår. Om de så kan forstå det det ved jeg ikke, men jeg vil gerne være med til at vække danskerne for alvor så de kan se at almindelige danskres udenlandske ægtefæller bliver udvist og ført ud med magt i form af det danake politi. Efter udvisningen optræder dansk politi i bedste stazi stil. Ikke engang i DDR kunne de gøre det bedre. Gud hjælpe mig om politiet ikke dukker op uanmeldt på min private adresse for at kontrollerer om hun stadig er her!!! De bad heldigvis ikke om at komme ind. Det ville jeg have nægtet dem uden en dommerkendelse.... Men er der en journalist der vil være med fra start til slut skal han være mere end velkommen.

mvh

Ejnar

Besvar