boligstøtte
-
Mariakazmi
boligstøtte
hej håber nogen kan hjælpe mig jeg har fået en lejlighed skulle søge boligstøtte fik at vide at jeg ikke kan få ret meget da jeg er alene om at bo der spg er når min mand kommer herop kan jeg ikke få boligstøtte højere end det de vil give mig nu pga jeg skal forsørge min mand hmm hva så når jeg får et barn ? så r jeg vel stadig enlig forsørger vil jeg så få udbetalt mere i boligstøtte ? biver min mands indkomst regnet her hilsen maria
-
fundiver199
-
smukkemolly51
Re: boligstøtte
Hej Maria..
Jeg vil bare lige fortælle hvad jeg fik. Det kommer jo også an på din indtægt om din mand får en indtægt osv. Men da min mand kom op og vi levede af min løn. SÅ kunne jeg få 100 kr. mere i boligstøtte. DA vi så fik vores søn, så fik jeg 100 kr mere.. Det er jo ikke lige det man bliver rig på
Jeg vil bare lige fortælle hvad jeg fik. Det kommer jo også an på din indtægt om din mand får en indtægt osv. Men da min mand kom op og vi levede af min løn. SÅ kunne jeg få 100 kr. mere i boligstøtte. DA vi så fik vores søn, så fik jeg 100 kr mere.. Det er jo ikke lige det man bliver rig på