HJÆLP HVILKEN FORM FOR BANKSTILLELSE SKAL VI TAGE
HJÆLP HVILKEN FORM FOR BANKSTILLELSE SKAL VI TAGE
ægtet visur
Senest rettet af Lenepigen 31.12.2020 17:23:38, rettet i alt 1 gang.
Du skal yde for at nyde, jeg ved jeg kommer til at nyde meget så 
-
Kim P. Nyberg
- Geografisk sted: Herning
- Kontakt:
Re: HJÆLP HVILKEN FORM FOR BANKSTILLELSE SKAL VI TAGE
Mit svar er måske en postgang for sent i forhold til den deadline du har sat, men jeg forsøger alligevel. Ved en anfordringsgaranti betaler du et gebyr til den pågældende bank hvert kvartal. Gebyret er vist nok på 1.500 kroner på årsbasis.
Frivillig rådgiver i Ægteskab Uden Grænser
HejLenepigen skrev:Brevet er kommet ind af døren, og min mand har fået opholdstilladelse, men vi aner ikke om vi skal tage anfordringsmetode eller deponering, hvad er bedst og hvad er forskellen. Skal man afdrage til banken om måneden når man tager anfordringsgarantien???
Hjælp mig, skal sende brevet til banken idag
Jeg er ved at bokse med min bank ang dette. Danske bank vil kun låne dig penge og sætte dem ind på en låst konto. Det koster 600.- at lave en sådan konto.Så skal du selv forhandle en rente ligesom du gør ved almindelige lån.
Nordea laver også en deponeringskonto men det koster 2% p.a og er gratis at oprette.
Så der er forskel på prisen.
Jeg er ved at blive checket i hoved og røv af Danske bank og nordea og fristen er ved at løbe fra mig, så jeg har gået tigger-gang blandt familiemedlemmer så jeg ikke er afhængig af bankerne sagsbehandlingstider.
Så et lille råd : SKYND DIG !!!!!!!
Ps: Arbejdernes landsbank gad ikke engang at ringe tilbage
ægtet visur
Senest rettet af Lenepigen 31.12.2020 17:23:49, rettet i alt 1 gang.
Du skal yde for at nyde, jeg ved jeg kommer til at nyde meget så 
Hej Keff
Jeg har selv Danske Bank og jeg har lige været ude ved dem i dag og aflevere alle papirer. jeg skal underskrive på næste Torsdag. og så skulle alt være i orden.
du må være meget uheldig med din bank.
Jeg har selv Danske Bank og jeg har lige været ude ved dem i dag og aflevere alle papirer. jeg skal underskrive på næste Torsdag. og så skulle alt være i orden.
Ja det er dyrt at være fattig.styx32 skrev:Hej Keff
Hej Keff
Hvorfor har du ikke bankshoppet lidt i mens din ansøgning var under behandling ?
på den måde så havde du mere tid end nu hvor alt skal gå så stærk
Hvorfor har du ikke bankshoppet lidt i mens din ansøgning var under behandling ?
Hej Styxstyx32 skrev:Hej Keff
Hvem ville have gættet på at sagsbehandlingen kun tog 1,5 mnd. Jeg havde tænkt mig at kigge på det efter 2 mnd og pludselig var den der.
Nu har jeg lånt pengene af familie og så kan jeg finde det bedste lån.
MVh.
til Keff
Ja jeg havde også lidt travlt
ULS har godt nok fundet den store turbo frem. Tror deres nye edb system er ved at være oppe i gear.
kæmpe ros til dem selv om jeg altid har været en smule skeptisk
men alt har jo flasket sig i den sidste ende.
Ja jeg havde også lidt travlt
ULS har godt nok fundet den store turbo frem. Tror deres nye edb system er ved at være oppe i gear.
kæmpe ros til dem selv om jeg altid har været en smule skeptisk
men alt har jo flasket sig i den sidste ende.