tip til at ringe/sms billigt

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Mrs Owino

tip til at ringe/sms billigt

Indlæg af Mrs Owino » 15.10.2009 13:01:01

Hej
Jeg har brugt mange timer på at finde frem til en billig måde at ringe til Udlandet på. Jg har undersøgt både for Europa (Italien) og Afrika (Kenya) Jeg vil lige dele med jer hvad jeg har fundet frem til.

Sms - Tigernet.dk (30 øre pr sms ligegyldigt hvilket land)

Prepaid.dk - vælg kortet Latione calls. Det koster under en krone til de fleste lande, og man betaler kun for den tid man ringer, ikke noget med mindste beløb, eller der bliver fratrukket noget hver uge.

Vopium - billig måde at sende sms fra mobilen + man får 30 minutters fritaletid og 30 sms når man melder sig til.

That´s it!

keff

Re: tip til at ringe/sms billigt

Indlæg af keff » 15.10.2009 14:11:37

Mrs Owino skrev:Hej
Jeg har brugt mange timer på at finde frem til en billig måde at ringe til Udlandet på. Jg har undersøgt både for Europa (Italien) og Afrika (Kenya) Jeg vil lige dele med jer hvad jeg har fundet frem til.

Prepaid.dk - vælg kortet Latione calls. Det koster under en krone til de fleste lande, og man betaler kun for den tid man ringer, ikke noget med mindste beløb, eller der bliver fratrukket noget hver uge.

Vopium - billig måde at sende sms fra mobilen + man får 30 minutters fritaletid og 30 sms når man melder sig til.

That´s it!
Ok Tak.

Jeg har lige købt prepaid.dk,efter din anbefaling, så må vi se hvad vi kan få ud af det,umiddelbart ser det ud til at vi kun får 2 timer på det (100 kr).

Nogle gange kan vi få op til 300 min for 100 kr i de almindelige telekort vi køber i grønthandlerne.

shjshj

Indlæg af shjshj » 15.10.2009 14:55:53

That´s it!

Du kan købe telefonkort til 100 kr hos muslimske grønthandlerer. De koster 100 kr og du får optil 1000 min.

E

keff

Indlæg af keff » 15.10.2009 15:15:20

shjshj skrev:

That´s it!

Du kan købe telefonkort til 100 kr hos muslimske grønthandlerer. De koster 100 kr og du får optil 1000 min.

E
Okay, det højeste jeg har prøvet er godtnok omkring 300 min. 1000 min er en del. Har du et navn på det kort??

Tak

styx32

Indlæg af styx32 » 16.10.2009 16:34:06

Hvad med at bruge Skype ?

Jeg ringer selv GRATIS til Thailand for 5 Euro pr mdr.

keff

Indlæg af keff » 16.10.2009 18:11:32

styx32 skrev:Hvad med at bruge Skype ?

Jeg ringer selv GRATIS til Thailand for 5 Euro pr mdr.
Ringer du til mobil numre ??

styx32

Indlæg af styx32 » 16.10.2009 19:08:11

Ja det er både gratis til mobil numre og fastnet hvis du vælger en landepakke.

men læs mere på www.skype.com under landepakke for ved ikke om det er alle lande.

keff

Indlæg af keff » 16.10.2009 21:39:50

styx32 skrev:Ja det er både gratis til mobil numre og fastnet hvis du vælger en landepakke.

men læs mere på http://www.skype.com under landepakke for ved ikke om det er alle lande.
Tak,men træerne vokser ikke ind i himlen. Afrikanske lande er selvføgelig ikke talrigt repræsenteret på listen over lande som man kan købe landepakke til.
:( http://www.skype.com/intl/en/allfeature ... riptionTab

fundiver199

Indlæg af fundiver199 » 17.10.2009 10:45:49

Som Keff er inde på, så skal man vælge sin IP-telefoniudbyder ud fra, hvilket land man primært har brug for at ringe til.

Skypes landepakker kan kun købes til 40 forskellige lande, hvoraf cirka halvdelen er andre EU-lande. I de fleste af disse lande kan man desuden kun ringe gratis til fastnettelefoner. Thailand, Singapore, Hong Kong, USA og Canada er de eneste lande, hvor tilbuddet også gælder for opkald til mobiltelefoner. Fedt hvis ens kæreste bor i et af disse 5 lande men temmelig ligegyldigt, hvis han eller hun bor i et af Verdens øvrige cirka 200 lande.

Skypes "pay as you go" takster er generelt ikke konkurrencedygtige med andre udbyderes. F.eks. koster det cirka 1,80 kroner i minuttet at ringe til en filippinsk mobiltelefon med Skype. Det er mere end dobbelt så meget, som jeg betaler med voipcheap, som desuden tilbyder væsentligt bedre lydkvalitet samt muligheden for at etablere opkald fra en telefon til en anden.

For alle teleselskaber gælder det gode gamle princip om "gyngerne og karusellerne". Man tilbyder nogle ydelser billigt for at lokke kunder ind i butikken og håber så, at de også køber nogle af de dyre ydelser, nu de er der alligevel.

Kasper FC

Indlæg af Kasper FC » 27.10.2009 11:28:48

Betamax er den billigste VOIP udbyder, og måske også den bedste. Ihvertfald når det gælder kvalitet og pris sammen lignet.

Find det land du vil ringe til, og vælg det client program som har den billigste takst:

http://backsla.sh/betamax

for gratis sms er Chikka det bedste imo.

http://www.Chikka.com

Besvar