Jeg har en kvindelig kæreste fra Bangkok som er 45 år og jeg er en mand på 56 så 10.4 måneder i forskel. hun har to søstre der er gift med mænd fra Schweiz og er bosat der, derfor er det nu 3 gang min kæreste har visa til schengen via Schweiz og første gang var for 8 år siden. Jeg har mødt hendes ene søster mand og børn i Schweiz, min kæreste er lige nu hos mig i Danmark med planer om at være her ca. 2 måneder, og hendes søster og 2 børn kommer her på besøg en uge inden længe, min kæreste har selvfølgelig også mødt hele min familie. og vi opfylder alle krav for familiesammenføring til Danmark, dog er vi lidt tvivl omkring regler ift.dokumentation af arbejde, da hun er selvstændig i Thailand og har haft dette erhvervs bevis de har der for selvstændige i 10 år, derfor er hun også ved at læse op til at få et internationalt godkendt bevis på at kunne engelsk på b1 niveau så vi er sikre på at leve op til alle krav og få de 4 point.
Spørgsmålene jeg er i tvivl om er hvor længe vi skal have haft et fysisk forhold og hvor mange gange vi skal have mødt hinanden inden vi med gode muligheder for et positivt svar kan søge om familiesammenføring til Danmark ?
Vil 2 lange besøg for hende i Danmark være ok Eller skal der 3 besøg til nu hun er "godt" kendt i europa ?
Også vil jeg besøge hende i Thailand. Vil 1 besøg være ok eller skal der 2 til ?
Og dette/disse besøg i Thailand behøver vel ikke nødvendigvis at være på hendes hjemme adr. da jeg foretrækker at komme uden for Bangkok og til vandet hvis jeg er i Thailand ?
Og vil det være ok kun lige at have kendt hinanden ved fysisk at have været sammen i et år eller skal der længere tid til ?
Måske jeg er lidt for forsigtig men vil sikre mig på bedste vis ikke at få et afslag specielt pga mistanke om proforma ægteskab nu der er godt 10 års alders forskel.