Hej alle. Jeg venter på forlængelse af opholdstilladelse som jeg forventer at modtage snart, men bliver nødt til at søge om tilbagerejsetilladelse hvis den ikke når at komme inden maj. Jeg er i tvivl om følgende som jeg håber i kan svare på:
1. Kan man søge om rejsetilladelsen hos politiet eller udlændingestyrelsen hvor man kan få tilladelsen med det samme?
2. Jeg overholder alle regler mht. forlængelse af OT - men man kan jo aldrig vide om der er noget man har misset mht. forlængelsen. Hvis jeg får et brev med at der mangler noget på ansøgningen eller får afslag, har jeg stadigvæk mulighed for at komme tilbage med mit tilbagerejsetilladelse til Danmark indenfor datoen som vi er godkendt til?
Håber det giver mening. På forhånd tak og god påske.
Mvh
Cph26
Forlængelse af OT/tilbagerejsetilladelse HJÆLP tak?!
Re: Forlængelse af OT/tilbagerejsetilladelse HJÆLP tak?!
Er der slet ingen der har et svar på dette? synes der er svar i hvert emne undtaget mit 
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: Forlængelse af OT/tilbagerejsetilladelse HJÆLP tak?!
Er der noget i vejen for at du triller hen omkring politiet og spørger dem?
Og: hvis du har en tilbagerejsetilladelse, så har du den. Det svarer til visum, så naturligvis kan du rejse ind på den.
Og: hvis du har en tilbagerejsetilladelse, så har du den. Det svarer til visum, så naturligvis kan du rejse ind på den.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG