Jeg har nogle spørgsmål som står lidt uklart vedr. Mig selv. Håber ikke det er et dumt spørgsmål og regner derfor på den bedste råd herfra.
Jeg er den herboende ægtefælle og har været fast ansat /job siden 2012. Og vi ansøgte om ægteskabssammenføring i oktober 2015 og Vi er kommet i "sidste" fase, (hvis man kan kalde det det) og der "mangler" at UDL Kigger på den stillede økonomiske støtte (kommunen har sendt kvittering for modtagelse og vidreresendelse til udl i ca. Medio Maj.
MEN - mit spørgsmål drejer sig om det punkt vedr. Selvforsøgelse. kravene er opfyldte og har som sagt været fast ansat siden 2012 efter endt mit uddanelse.
Og jeg vil derfor høre om der er særlige regler hvis man ønsker at skifte job samt hvor meget påvirker dette ændring med hensyn til UDL?
Samt et andet spørgsmål vedr. Lejlighed.
Vi har fået konstateret nogle skadedyr og skal derfor finde ny lejlighed, da vores boligselvskab ikke rigtig kan få fjernet disse skadedyr. Og vi ønsker ikke længere at døjer med dette.
Hvordan står det til, er der en maks regl for hvor længe man skal være boende i den lejlighed da man søgte om fs ? og eller kan man flytte uden at underrette UDL. ? Igen, er der særlige regler, forholde om dette.
Jeg håber i kan hjælpe med at besvare disse spørgsmål.
På forhånd mange tak