vielse i filipinerne

Her kan du skrive om/søge information om ægteskab og vielse i DK og udlandet.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
brianmeldgaard

vielse i filipinerne

Indlæg af brianmeldgaard » 10.11.2010 17:12:33

Vielse I filipinerne...

Jeg/vi har nu i et år forgæves at blive forenet i Dk..
Min kæreste fra filipinerne, har været her på turist visum osv. og jeg i fili. nogle gange.. Det er ligesom om at vi hele tiden for forhindringer og er ikke kommet et skridt længere.. hun er nu gravid.. vi håbede på et tidspunkt nå nu gik det iorden men nej.. Hun er nu tilbage i fil. gravid og vi er nu igen ligesom låst på vores vej adskilt..
Vi snakker nu om vielse i fil. Jeg skal have noget med herfra Dk hvad ?
Når vi kommer derned skal hun have de pågældende docs derfra.. det beder jeg hende at undersøge..
Når/hvis vi bliver gift dernede.. Hvad skal vi så have med hjem dernede fra i forbindelse med en godkendelse til fammiliesammenforing i Dk.. ????
Vielse attest dernede fra.. skal den legalizeres på danske general konsulat i Manila ??
Skal Hun registreres som gift med mig på hendes civil atest Cenomar dernede fra ???
Hun har været gift i forvejen og har været i gennem rets gangen.. Færdig.. Hun har court order at sagen er slut og afgjort kan ej ankes..
Hun mangler dog at det nu bliver registreret i nso så hvis de danske vielses myndigheder skulle godkende en vielse skal der på civilstatus stå divorced.. Og dette kan de føsrt starte med 22/11 og herefter vente yderlig op til 8 mnd. på at det bliver registreret..
Hmmm.. Jeg tror det ville være nemmere at gifte sig dernede.. men hvis de kræver samme docs. for godkendelse af vielse.. til/i forbindelse med familiesammenføringen så er vi jo lige vidt... Da der ej pt på cenomar civilatesten endnu står divorced...

Hjælp... Vi er på bar bund igen.. et år efter..

mange hilsener brian meldgaard

Besvar