Ser at jeg og andre ikke kan få en ægteskabsattest.
Vores partner er i udlandet og familierethuset vil have et møde med os i Danmark.
Jeg vil prøve at lave et visum til min partner og så søge når hun er i Danmark.
Er det måden at gøre det på.
Måske får hun afslag på et visum, men hvis det er den eneste måde.
Ægteskabsattest
Re: Ægteskabsattest
Det er nok det, I må prøve. Forhåbentlig har du kunnet besøge hende mere end én gang, eller, hvis det kun er en enkelt gang, da i længere tid, fx på et 90-dages ophold. Jo mere tid I har kunnet være sammen, des bedre er chancen for visum.
mhg
Juniorrådgiver for ÆUG
Juniorrådgiver for ÆUG