Min Ukrainske kæreste fik af endnu ukendte årsager ikke visum til at besøge mig i Danmark hvor vi har planlagt at gifte os i slutningen af denne måned... Af forskellige årsager ønsker vi at hun er her "nu" og at vi snarest bliver gift her...
Er der nogen der kender til en måde hvorpå man relativt hurtigt kan få et Schengenvisum.. Jeg ønsker naturligvis at det skal være lovligt... Jeg tænker på om hun kunne bestille en pakkerejse, evt til Tjekkiet, eller lige meget hvor, bare det kan løses hurtigt, hvor jeg så kunne hente hende og drøne ned på mit kommunekontor og blive gift...???
Please hvis der er nogen der sidder med en hurtig løsning......
mangler visum fra Ukraine til Schengen..
Re: mangler visum fra Ukraine til Schengen..
Hvad var årsagen til afslag på visum? Har man først fået afslag, er det svært at få visum efterfølgende.
Min kæreste er taget til Kiev i dag for at få sit pas og afslaget.. Så vil vi naturligvis handle efter hvad de skriver i afslaget... Om det er svært afhænger vel af hvorfor der er givet afslag... Men jeg vender straks tilbage når jeg er opdateret omkring det...
ALternativt har jeg bedt hende om at finde ud af hvordan og hvor hurtigt vi kan blive gift i Ukraine, da der jo så kan indgives en ny ansøgning begrundet med at vi så søger visum til min kone og ikke kæreste, hvilket skulle gøre processen noget nemmere
ALternativt har jeg bedt hende om at finde ud af hvordan og hvor hurtigt vi kan blive gift i Ukraine, da der jo så kan indgives en ny ansøgning begrundet med at vi så søger visum til min kone og ikke kæreste, hvilket skulle gøre processen noget nemmere
Er der først givet afslag en gang, vil det næsten altid komplicerer at søge igen, da det tidligere afslag så figurerer i systemet, og ambassaden derfor som regel blot vil sende en ansøgning om nyt visum videre til afgørelse hos US, ergo en meget langvarig sagsbehandlingstid.