Giftes i udlandet
Giftes i udlandet
Hej,
Jeg har før sendt en forespørgsel hertil forummet omkring at jeg gerne vil giftes med en russisk kvinde, som har et barn. Jeg fik en fin respons, som dog stadig efterlod nogle spørgsmål. I mellemtiden har jeg dog undersøgt mulighederne for hvordan tingene gøres mest ukompliceret. Og jeg er faktisk kommet til den konklussion at det vil være det simpleste at blive gift i udlandet - for derefter at søge om opholdstilladelse til hende.
Så melder spørgsmålet sig bare: hvor er det bedst at blive gift (hvor hun kan komme til uden det store visum-bøvl, og hvor et ægteskab indgået dér kan blive anerkendt i DK/EU)?
Er der nogen, der kan arrangere sådanne begivenheder?
Tak til alle, som responderer.
Venlig hilsen,
L. Hummel, Vejle.
Jeg har før sendt en forespørgsel hertil forummet omkring at jeg gerne vil giftes med en russisk kvinde, som har et barn. Jeg fik en fin respons, som dog stadig efterlod nogle spørgsmål. I mellemtiden har jeg dog undersøgt mulighederne for hvordan tingene gøres mest ukompliceret. Og jeg er faktisk kommet til den konklussion at det vil være det simpleste at blive gift i udlandet - for derefter at søge om opholdstilladelse til hende.
Så melder spørgsmålet sig bare: hvor er det bedst at blive gift (hvor hun kan komme til uden det store visum-bøvl, og hvor et ægteskab indgået dér kan blive anerkendt i DK/EU)?
Er der nogen, der kan arrangere sådanne begivenheder?
Tak til alle, som responderer.
Venlig hilsen,
L. Hummel, Vejle.
Hej L. Hummel !
Først må jeg lige sige til dig at du gør dig selv og din kommende kone en
kæmpe bjørnetjenste ved at i gifter jer i udlandet for i slipper IKKE for
alt papir arbejdet når i søger om FS i Danmark og hvis hun aligelvel skal
til DK jamen så skal i jo søge om et visum så mit råd til jer er søg dog
et visa til Danmrk det er ikke så pokkers svært. Gift jer så i DK så er
jeres mulighedder også bedre. Men gå ind på WWW:RUSSIANMEETINGPLACE. COM der kan du læse alt om hvordan
man gør. Jeg er selv gift med en Russisk kvinde og har et barn .
HUSK !! at hvis barnet er over 15 år så er der ingen mulighed for at få
en opholdtilladelse til barnet . Det er lven desværre. Ønsker jer alt
held og lykke.
Mvh. Astra16V
Først må jeg lige sige til dig at du gør dig selv og din kommende kone en
kæmpe bjørnetjenste ved at i gifter jer i udlandet for i slipper IKKE for
alt papir arbejdet når i søger om FS i Danmark og hvis hun aligelvel skal
til DK jamen så skal i jo søge om et visum så mit råd til jer er søg dog
et visa til Danmrk det er ikke så pokkers svært. Gift jer så i DK så er
jeres mulighedder også bedre. Men gå ind på WWW:RUSSIANMEETINGPLACE. COM der kan du læse alt om hvordan
man gør. Jeg er selv gift med en Russisk kvinde og har et barn .
HUSK !! at hvis barnet er over 15 år så er der ingen mulighed for at få
en opholdtilladelse til barnet . Det er lven desværre. Ønsker jer alt
held og lykke.
Mvh. Astra16V
Giftes i Rusland, ja eller nej ?
Hej alle.
Jeg var nødt til at gifte mig i Rusland, da min kommune forlangte et skilsmisse-dokument med en påtegning fra en russisk retsinstans, som fortalte, at der ikke var rejst krav fra hendes tidligere ægtefælle. Sådan en påtegning kunne man ikke give hende i Rusland, da man ikke brugte sådan en procedure. ALTSÅ giftede jeg mig i Rusland, og får apostille-påtegnet vielses-attest, som gør den gangbar i DK.
Når nogen mener, at det er lettere at få kvinden til DK og gifte sig der, er der altså sommetider nogle forhindringer ....
- der er under alle forhold meget papirarbejde med legalisering (apostille) + oversættelse + ny apostille, inden man rejser, så undersøg konkret i din kommune, hvilke krav de stiller i situationen.
Held og lykke, Henrik
Jeg var nødt til at gifte mig i Rusland, da min kommune forlangte et skilsmisse-dokument med en påtegning fra en russisk retsinstans, som fortalte, at der ikke var rejst krav fra hendes tidligere ægtefælle. Sådan en påtegning kunne man ikke give hende i Rusland, da man ikke brugte sådan en procedure. ALTSÅ giftede jeg mig i Rusland, og får apostille-påtegnet vielses-attest, som gør den gangbar i DK.
Når nogen mener, at det er lettere at få kvinden til DK og gifte sig der, er der altså sommetider nogle forhindringer ....
- der er under alle forhold meget papirarbejde med legalisering (apostille) + oversættelse + ny apostille, inden man rejser, så undersøg konkret i din kommune, hvilke krav de stiller i situationen.
Held og lykke, Henrik
-
- Kontakt:
gifters i filippinerne
hej jeg skal gifters i Filippinerne til june.jeg vil høre om man flytte til Filippinerne efter man er blevet gift har sagt alt op her i danmark rejser til Filippinerne den 30 april jeg får pension her i danmark er på den nye pension håber nogen kan siger have jeg skal bruge får at flytte til Filippinerne mvh henrik